Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nei. Det som er gjennomsnitts er gjennomsnitts. Det som er normalt er nøyaktig det som er forventet at du skal være. Og jeg tror ikke noen fyller absolutt ALLE normer og forventninger. Ikke en gang biril. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Normalt er det som er gjennomsnittet.. Det er vel den beste forklaringen. 8044425[/snapback] Men gjennomsnittet er teite da Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Men gjennomsnittet er teite da 8044437[/snapback] Det kommer jo helt ann på øyet som ser da, men i følge "mange" forum troll, så er det jo mye kulere å være en pille spisende, manisk deppresiv liten anal dildo som freser rundt og er annerledes. Som sagt, det kommer ann på øyet som ser. Heldigvis er alle forskjellige Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 i følge "mange" forum troll, så er det jo mye kulere å være en pille spisende, manisk deppresiv liten anal dildo som freser rundt og er annerledes. 8044446[/snapback] Fant vi ikke ut i går at det ikke var noen som syntes det var kult å være pillespisende, manisk depressiv osv? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fikk pakke idag, hurra xD Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Vi er alle individuelle intellektuelle mennesker som har forskjellige mål i livet. Vi har også våre egne meninger, vår egne måter å gjøre ting på. Vi er alle spesielle, men samtidig normale. 10ihihi, jeg har masse svensk musikk på pcn nå. Lars Winnerback, og nå alle albumene til Björn Rosenström. Endret 28. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Sperre for msn messenger... . Gledesdrepere Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) i følge "mange" forum troll, så er det jo mye kulere å være en pille spisende, manisk deppresiv liten anal dildo som freser rundt og er annerledes. 8044446[/snapback] Fant vi ikke ut i går at det ikke var noen som syntes det var kult å være pillespisende, manisk depressiv osv? 8044459[/snapback] Dere fant vel ut det, men dere klarte ikke helt å overbevise meg. Og det kule utsagnet du kom med, vis noen med "sterk psyke" hadde hatt de tankene som dere med "svak psyke" hadde hatt i en time, hadde de med "sterke psyke" tatt livet av seg. Er ikke det er skrik etter oppmerksomhet så vet ikke jeg. "Se på meg! Jeg har rare tanker i hodet mitt!" Endret 28. februar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fikk pakke idag, hurra xD8044468[/snapback] Ke du fikk?Vi er alle individuelle intellektuelle mennesker som har forskjellige mål i livet. Vi har også våre egne meninger, vår egne måter å gjøre ting på. Vi er alle spesielle, men samtidig normale.8044469[/snapback] Slutt nå...nå skremmer du meg med alvorligheten din Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Sperre for msn messenger... . Gledesdrepere 8044470[/snapback] You bet. På denne maskina får jeg ikke engang stille klokka. Dessuten kan lærere når som helst gå inn og se på hva jeg ser på fra sine maskiner. De kan til og med ta over hva vi gjør. Jeg som faktisk har Frets on Fire på maskina. Så får jeg ikke kjøre det. :--/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tomat-ulf: Ja,ikkesant. Har lyst til å gjøre noe slemt . Men jeg kan jo ikke det. Blir vel banna for livstid. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Get lewt or gank tryin. Endret 28. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Dere fant vel ut det, men dere klarte ikke helt å overbevise meg. Og det kule utsagnet du kom med, vis noen med "sterk psyke" hadde hatt de tankene som dere med "svak psyke" hadde hatt i en time, hadde de med "sterke psyke" tatt livet av seg. Er ikke det er skrik etter oppmerksomhet så vet ikke jeg. "Se på meg! Jeg har rare tanker i hodet mitt!" 8044472[/snapback] Den smalt faenmeg fra rett kjeft, gitt. Endret 28. februar 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Slutt nå...nå skremmer du meg med alvorligheten din 8044480[/snapback] Du ba jo nesten selv om at jeg skulle være mer seriøs DERE BLIR ALDRI FORNØYDE JO!! *smelle med døra* Men jeg kan jo ikke det. Blir vel banna for livstid. 8044486[/snapback] Banna fra skole pcn? eller.. Endret 28. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 You bet. På denne maskina får jeg ikke engang stille klokka. Dessuten kan lærere når som helst gå inn og se på hva jeg ser på fra sine maskiner.De kan til og med ta over hva vi gjør. Jeg som faktisk har Frets on Fire på maskina. Så får jeg ikke kjøre det. :--/ 8044482[/snapback] D00dz, finnes mange måter å komme seg rundt det på Jeg har som hobby å "fikse" pcer på skoler jeg går på, men det kan ofte bli mye bråk av det Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Den smalt faenmeg fra rett kjeft, gitt. 8044503[/snapback] Men jeg innrømmer det jo, det blir for teit når folk går rundt å kler seg annerledes kun med den intensjonen å skulle seg ut, og du kommer jo med de dummeste utsagna der de med sterk psyke ikke tåler det du tenker i en time engang, hva er det for no da? Går du rundt å tenker på selvmord? Beastiality? Det eneste du har fått fram i den diskusjonen vi har hatt er at DU er annerledes, og mye sterkere enn folk pga, du har mange skumle tanker oppi hodet ditt. Endret 28. februar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Demille : Ja,det stemmer. Og Equerm..kom hit og gjør det for meg a . Så slipper jeg å få bråk og alt blir bare bra! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har aldri hevdet at jeg er sterkere enn noen som helst, jeg har sagt at jeg hadde likt å se "vanlige" "friske" folk takle det "syke" folk går igjennom hver dag. Nei, jeg går ikke rundt og tenker på selvmord, jeg er ikke suicidal. Tenker ikke på bestialitet heller. Men når du har den holdningen der så ser jeg egentlig ikke helt vitsen med å snakke med deg om det, når du bare skal gjøre slikt at alt jeg sier handler om at det er kult å være sånn. For det er det faktisk ikke. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 D00dz, finnes mange måter å komme seg rundt det på Jeg har som hobby å "fikse" pcer på skoler jeg går på, men det kan ofte bli mye bråk av det 8044522[/snapback] Jeg foreslår at du kommer til Oslo og fikser det, så kan du se på Bobbo i samme slengen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du ba jo nesten selv om at jeg skulle være mer seriøs DERE BLIR ALDRI FORNØYDE JO!! *smelle med døra* 8044504[/snapback] Hihi. Dakar liten *trøstepå*Det skal ikke være så enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg