Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Gjør det, gjør det!! Jeg er så sinnsvakt valpesyk. To av mine favoritter innen den rasen jeg har lyst på skal valpe nå i uke tretten. (Altså. Tispa skal valpe, men hannen blir jo pappa .) Og de er leveringsklare akkurat når jeg får ferie, og jeg kan kanskje bli fôrvert, men vi skulle jo vente i ca. to års tid før vi fikk oss hund, for da flytter jeg. Og samtidig.. Jeg har så lyst på... *dø* Jeg vil ha en prikkete, helst, men see på henne. Mior's Gorgeous Grace: Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Grell hund Eplefe! Leste en survey på myspace til en av vennene mine nå. Her er noen av svarene hun satt ned: 14. Have you ever had sex in church? thats pretty much disrespect.i mean.you can pick anywheres in the world to do that nasty shit.and you pick a church of all places??whoever does that shit is FUUUCKKed up in the head!! 33. Are you an athesist? course not.thats fucked up Jeg må le. :!: 8042818[/snapback] Åh, jeg skulle ønske jeg var i Amerika. Jeg hadde hatt det så gøy, så mange å le av (Hadde sikkert ikke fått noen venner da) En vakker dag kommer det til å gå ille.Det kan ikke forsette. 8043144[/snapback] Hva, hva?!?!? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du syns dem er stygge helt til du møter en. Samme med hårløse katter. Bortsett fra jeg, jeg har likt dem hele tiden ^^ Jeg liker hårløse dyr. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Herregud for noen hektiske dager jeg kommer til å ha. I dag må jeg dra til broren min for å hente datamaskinen og pakke den ned, deretter må jeg ringe min onkel og ordne henting når jeg kommer. Torsdag skal jeg ha to timer med kjøring, for å så sitte 3 timer på buss til Bergen og X antall timer på buss til Sogn. Lørdag skal jeg sikkert til min (forhåpentligvis) framtidige sjef, samt måke veien inn til min bestemor. Søndag må jeg på X antall timer med buss og 1 time med buss fra Bergen til hybelen min... Joda, dette kan bli gøy. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du syns dem er stygge helt til du møter en.8044072[/snapback] Beklager, men nei. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Den hunden så ut som en barbert sau. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du syns dem er stygge helt til du møter en.Samme med hårløse katter. Bortsett fra jeg, jeg har likt dem hele tiden ^^ Jeg liker hårløse dyr. 8044072[/snapback] Hårløse dyr er sååå pent ja. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Den hunden så ut som en barbert sau. 8044090[/snapback] And you don't? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *koz* Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hehe.. Oppdaterte bloggen min for ikke lengesiden. Tja, vi skulle ha automasjon kl. 11 men læreren kom aldri, så vi har stått og venta foran døra i et kvarter før vi alle stakk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja, saklig, Demille. Jeg snakker om katter og hunder, og du kommer dragende med en CHIHUAHUA, som er mer rotte enn hund! Nei vent. Det var en rotte. Uansett, den var stygg. De dyrene jeg snakker om er jo ikke helt hårløse. Og jeg skal ha meg CC, men få'kke lov av Torbjørn å ha Sphynx, han liker dem ikke. Jeg elsker dem, men han mener at det er "for mye av det gode" når det gjelder hårløshet. Hmf. Jeg liker dem. Men de kan dere heller få slenge dritt om, for de er faktisk så stygge at de er tøffe. ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Den hunden så ut som en barbert sau. 8044090[/snapback] And you don't? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *koz* 8044101[/snapback] BANKER DEG! åja du skreiv koz ja... *koze* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Eplefe: *kremt* Jeg er saklig så: Jeg liker hårløse dyr. 8044072[/snapback] Er plutselig ikke rotter dyr?! HVorfor skal hårløse katter og hunder være bedre enn rotter?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!11!?1+!? Endret 28. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fordi jeg tenkte ikke etter da jeg skrev den posten. Jeg retter på meg selv. Jeg liker Chinese Crested og Sphynx. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er forskjell å like ALLE hårløse dyr, enn bare 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er de eneste hårløse dyrerasene jeg vet om. Vel. Meksikansk nakenhund, men de liker jeg ikke. De er søte, men vil ikke ha selv. O.o Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg vil ha en katt.. Men det har jeg jo! Dette er en lykkens dag Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Ah, du må tenke litt før du poster eplefe. Her blir alt tatt veldig seriøst! Jeg har hatt mareritt 3 kvelder på rad I natt hadde jeg heldigvis bare en sjukt ekkel drøm, på grensa til mareritt. Denne gangen drømte jeg om at den fotklinikken som har åpnet rett ved skolen vår tvingte oss til å jobbe der, så jeg måtte drive å massere masse føtter, også måtte man sutte på tær!! ..Jeg hater tær Endret 28. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg hater tær 8044194[/snapback] Newsflash: DU har tær Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du ahdde passe dårlig sammen med Veronica om du hadde vært bi/lesbisk. Hun har tåfetish. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg