Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjør det, gjør det!!

Jeg er så sinnsvakt valpesyk.

To av mine favoritter innen den rasen jeg har lyst på skal valpe nå i uke tretten. (Altså. Tispa skal valpe, men hannen blir jo pappa .:p)

Og de er leveringsklare akkurat når jeg får ferie, og jeg kan kanskje bli fôrvert, men vi skulle jo vente i ca. to års tid før vi fikk oss hund, for da flytter jeg.

Og samtidig..

Jeg har så lyst på... *dø*

Jeg vil ha en prikkete, helst, men see på henne.

Mior's Gorgeous Grace:

IMG_2906lite.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grell hund Eplefe! :wee:

Leste en survey på myspace til en av vennene mine nå. Her er noen av svarene hun satt ned:

14. Have you ever had sex in church?

thats pretty much disrespect.i mean.you can pick anywheres in the world to do that nasty shit.and you pick a church of all places??whoever does that shit is FUUUCKKed up in the head!!

33. Are you an athesist?

course not.thats fucked up

Jeg må le.  :!:

8042818[/snapback]

Åh, jeg skulle ønske jeg var i Amerika. Jeg hadde hatt det så gøy, så mange å le av :D (Hadde sikkert ikke fått noen venner da)

En vakker dag kommer det til å gå ille.

Det kan ikke forsette.

8043144[/snapback]

Hva, hva?!?!?

Lenke til kommentar

Herregud for noen hektiske dager jeg kommer til å ha.

I dag må jeg dra til broren min for å hente datamaskinen og pakke den ned, deretter må jeg ringe min onkel og ordne henting når jeg kommer.

Torsdag skal jeg ha to timer med kjøring, for å så sitte 3 timer på buss til Bergen og X antall timer på buss til Sogn.

Lørdag skal jeg sikkert til min (forhåpentligvis) framtidige sjef, samt måke veien inn til min bestemor.

Søndag må jeg på X antall timer med buss og 1 time med buss fra Bergen til hybelen min...

Joda, dette kan bli gøy. :wee:

Lenke til kommentar

Ja, saklig, Demille.

Jeg snakker om katter og hunder, og du kommer dragende med en CHIHUAHUA, som er mer rotte enn hund!

Nei vent. Det var en rotte. Uansett, den var stygg. De dyrene jeg snakker om er jo ikke helt hårløse.

Og jeg skal ha meg CC, men få'kke lov av Torbjørn å ha Sphynx, han liker dem ikke.

Jeg elsker dem, men han mener at det er "for mye av det gode" når det gjelder hårløshet.

Hmf. Jeg liker dem. Men de kan dere heller få slenge dritt om, for de er faktisk så stygge at de er tøffe. ^^

Lenke til kommentar

Ah, du må tenke litt før du poster eplefe. Her blir alt tatt veldig seriøst!

Jeg har hatt mareritt 3 kvelder på rad :dontgetit: I natt hadde jeg heldigvis bare en sjukt ekkel drøm, på grensa til mareritt. Denne gangen drømte jeg om at den fotklinikken som har åpnet rett ved skolen vår tvingte oss til å jobbe der, så jeg måtte drive å massere masse føtter, også måtte man sutte på tær!! :sick: ..Jeg hater tær

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...