The Stig Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvordan er det mulig å se gjennom en sesong av 24 to ganger? Hele spenningen med 24 er jo å vite hvordan det ender, kan ikke tenke meg en serie som har mindre "gjenvinnende" verdi ... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det lar seg gjøre fordi dette er første gangen jeg ser sesong 1 Har bare sett sesong 5 jeg du da gitten da vøttu veitu. Så nå er det 2,3 og 4 før jeg begynner på s6. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Annet enn at jeg pretty much har brukt opp mine/pappas penger? Ikke egentlig. Drar til Hawaii fredag, er planen.. Uten penger.. Saa det blir jo artig. Den brukskontoen pappa ikke vet om har... 2.37 kroner paa seg. Og de kontoene pappa vet om er ikke akkurat saa mye aa skryte av, selvom de fortsatt er fem sifrede.. Jeg er paa et budget... Hjelpes. Ellers har jeg det rimelig godt. 8042988[/snapback] Blir mindre kleskjøp og slikt da eller? Hawaii for ferie forresten? Står forøvrig bra til borti her også, vinterferie nå. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Vel, jeg var paa Hawaii forrige uke, og det var det som knakk kredittkortene og mine bruktskonti.. Saa jeg har vel strengt tatt kjopt det meste som er der nede. Fantastisk sted, bortsett fra at det er fryktelig lett aa faa bot for aa gaa paa rodt lys.. (Eller staa i gaten og vente paa rodt lys..) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fantastisk sted, bortsett fra at det er fryktelig lett aa faa bot for aa gaa paa rodt lys.. 8043059[/snapback] Der har man amerikanske regler. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Fantastisk sted, bortsett fra at det er fryktelig lett aa faa bot for aa gaa paa rodt lys.. 8043059[/snapback] Der har man amerikanske regler. 8043062[/snapback] Seriost... 90 dollar for aa staa i gaten(og ikke paa fortauskanten) mens du venter, og hundre for aa "forsoke" aa gaa paa rodt lys. Hvis du gjennomforer aa gaa paa rodt lys tror jeg det var 165.. EDIT: Joachim og jenten han var sammen med ble vinket tilbake av en politimann de ikke saa paa andre siden av veien da de "forsokte" aa gaa paa rodt lys.. Endret 28. februar 2007 av JoachimR Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fantastisk sted, bortsett fra at det er fryktelig lett aa faa bot for aa gaa paa rodt lys.. 8043059[/snapback] Der har man amerikanske regler. 8043062[/snapback] Seriost... 90 dollar for aa staa i gaten(og ikke paa fortauskanten) mens du venter, og hundre for aa "forsoke" aa gaa paa rodt lys. Hvis du gjennomforer aa gaa paa rodt lys tror jeg det var 165.. 8043066[/snapback] Fy faen som jeg hater USA på slike ting. USA: Hei, la oss snakke om frihet og si at vi er verdens frieste land, men allikevel kontrollerer vi innbyggerene som om de skulle vært slaver. Spesielt ungdom. Hvem bryr seg om ungdommen? Utenom ungdommen da selvsagt. Hvem andre? Jeg trenger en norsk fest. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Det lar seg gjøre fordi dette er første gangen jeg ser sesong 1 Har bare sett sesong 5 jeg du da gitten da vøttu veitu. Så nå er det 2,3 og 4 før jeg begynner på s6. 8043021[/snapback] Okai okai, trodde liksom hele verden hadde sett sesong 1, men man må vel ta forbehold med folk som deg Men uansett, du har du mye å kose deg med i tiden framover! Endret 28. februar 2007 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du har noe å glede deg til, SkyMarshall. Hvor på Hawaii var du JoachimR? Forøvrig, lenge siden sist. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg var paa oyen Oahu, turistomraadet utenfor/i Honolulu. Fin by, og faktisk mulig aa gaa rundt - selvom taxi-naeringen hadde godt av vaart besok. Maui og de andre oyene blir mer landlig - Oahu er oyen med de hoye bygningene etc. OG de dyre, europeiske butikkene.... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har alltid drømt om å besøke Hawaii, og det er faktisk ikke lenge igjen før jeg kan besøke Hawaii. Sol, strender, varme, vann. Hva mere trenger man. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har alltid drømt om å besøke Hawaii, og det er faktisk ikke lenge igjen før jeg kan besøke Hawaii. Sol, strender, varme, vann. Hva mere trenger man. 8043094[/snapback] Jeg sier gaa for det. Saerlig Oahu og Honolulu(Wakiki er strengt tatt Honolulu - turistomraadet dog). Pent, by-folelse, strender, og US' nest storste shopping mall. Billige drosjer(efter norsk standard). Varmt og sterk sol, visstnok et av stedene paa planeten med sterkest sol. Men om du er ekte nordmann gaar du vel for sololje uansett. Har ikke vaert paa Maui - som mange forbinder med party etc, men tror nok det blir mer landlig med smaahus. Og det er partys paa Oahu ogsaa... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 For å si det mildt, lengselen etter sol og varme er veldig stor. Hva ser vi her i Norge? Trenger ikke å nevne det for deg en gang. =p Parties høres fint ut. Tenk deg, utested ved siden av en strand, ta seg drink og ha det morsomt ut natta. Hva gjør du i USA i det hele tatt? Fikk ikke med meg grunnen til at du stakk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Sosialistisk styre er grunnen til at jeg stakk. Hehe. Gaar paa skole, er av utdannelsesmessige hensyn ogsaa. EDIT: Husk at du maa vaere 21 for aa drikke i USA. Endret 28. februar 2007 av JoachimR Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Parties høres fint ut. Tenk deg, utested ved siden av en strand, ta seg drink og ha det morsomt ut natta. 8043101[/snapback] Er du ikke 21 år som Joachim nevner, så husk at du kan bli arrestert og sendt hjem. Flotte, flotte regler. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hahahaa jeg hadde helt glemt hvor morsomt Pablo Francisco var :!: ------ Noe som mangler på denne CV'en? (bortsett fra design..) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 En vakker dag kommer det til å gå ille. Det kan ikke forsette. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Parties høres fint ut. Tenk deg, utested ved siden av en strand, ta seg drink og ha det morsomt ut natta. 8043101[/snapback] Er du ikke 21 år som Joachim nevner, så husk at du kan bli arrestert og sendt hjem. Flotte, flotte regler. 8043123[/snapback] Pa Hawaii er jaywalking farligere... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Fryktelig mye liv her. God natt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 God natt ja. Akkurat sovet noen timer jeg. Klar for en ny dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg