Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei jeg gidder ikke. Går og legger meg nå *furte*

8042667[/snapback]

Smil litt, da, mushi. :) Tenk på katten... Hva slags rase er det? fant ikke noe kort og grei oversikt over rasetrekkene på den siden. Var jo bare klubbregler og piss.

edit: Hva kjennetegner rasen, mente jeg egentlig å spørre om.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
They are commonly compared to dogs in their loyalty, and they will follow their owners around the house like a canine. They can also be trained to walk on a leash like a dog, and even fetch.
Høres da ikke så ille ut? Litt småteit å ha en katt i bånd da. :wee:
Lenke til kommentar

Den kan ikke være ute fordi det er en jungelkatt (det er 40 grader nede i bushen noe sier meg at den kommer til å fryse ihjel) pluss at den ikke har gate-vett. Er temmelig uansvarlig og slippe ut en katt som ikke klarer seg ute. Der for tar man den ut i bånda på sommeren så den slipper å sitte i vinduet og titte heledagen.

Lenke til kommentar

Leste en survey på myspace til en av vennene mine nå. Her er noen av svarene hun satt ned:

14. Have you ever had sex in church?

thats pretty much disrespect.i mean.you can pick anywheres in the world to do that nasty shit.and you pick a church of all places??whoever does that shit is FUUUCKKed up in the head!!

33. Are you an athesist?

course not.thats fucked up

Jeg må le. :!:

Lenke til kommentar
@Joachim:

Hvordan er tilværelsen? Noe spennende på gang?

8042837[/snapback]

Annet enn at jeg pretty much har brukt opp mine/pappas penger? Ikke egentlig. Drar til Hawaii fredag, er planen.. Uten penger.. Saa det blir jo artig.

Den brukskontoen pappa ikke vet om har... 2.37 kroner paa seg. Og de kontoene pappa vet om er ikke akkurat saa mye aa skryte av, selvom de fortsatt er fem sifrede.. Jeg er paa et budget... Hjelpes.

Ellers har jeg det rimelig godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...