Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens "virkelige" emoer, sliter fortsatt, totalt oversett og neglesjert(sp?) av alle.

8041687[/snapback]

Poenget er vel at "emo", som startet som en musikkundersjanger, har flytt veldig ut i definisjonskantene, og nå bruker man det som regel for å beskrive wannabe-ene, siden de er i (overveldende) flertall.

Når jeg mobber emoer, mobber jeg wannabe-ene.

Lenke til kommentar
Mens "virkelige" emoer, sliter fortsatt, totalt oversett og neglesjert(sp?) av alle.

8041687[/snapback]

Poenget er vel at "emo", som startet som en musikkundersjanger, har flytt veldig ut i definisjonskantene, og nå bruker man det som regel for å beskrive wannabe-ene, siden de er i (overveldende) flertall.

8041782[/snapback]

Takk for at noen ser forskjellen! :D

Lenke til kommentar

8041687[/snapback]

8041782[/snapback]

Takk for at noen ser forskjellen! :D

8041792[/snapback]

w0rd.

Lenke til kommentar
Jeg syns tvert imot at folkets oppfatning av hele Emo kulturen/konseptet (om du kan en gang kalle det) er helt feil. Shreiffen beviste det helt klart. Googling 5min før intervjuet holder ikke helt. Og rapporteren har gjort jævlig dårlig research.

Nuff said.

8041424[/snapback]

Shut up emo-boy :tease:

8041444[/snapback]

og btw, det må bli sagt. Tar du den tonen med meg igjen, blir du kalt ord du ikke engang trodde fantes. Litt aldersforskjell her. Ikke alle er 15 her. Og til og med de som er 15, fortjener ikke den tonen. Så rull den sammen takk.

Lenke til kommentar
Hehe.. Tanta mi var på Skaperen på Tv2 istad. Var Lise Nilsen, hun som snakka om troll og sånt. Hun og fantasien hennes. xD

8041900[/snapback]

Æææ, flaut. Er hu sånn, ehm..Hvordan skal jeg si det...Er hun alltid sånn?

8041933[/snapback]

Som om du ikke har snakka om troll før

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...