Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skrive mange sider om 50-70tallet

7415890[/snapback]

Heldig du er. :) Synd jeg ikke fikk sånne oppgaver da jeg gikk på skolen.

7415933[/snapback]

Uttrykkshistorie, eget hjemmeprosjekt ;) Går på media

Endret av Fox
Lenke til kommentar

NgZ må lage noe fra denne tiden jeg og... HAr ikke funnet enda, mye jobbing på meg i natt vil jeg tro :p

Smart tenkt meg å leke med photoshop i hele dagen idag istedenfor å jobbe med skoleoppgavene

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Hva ble jeg bannet for? (Jeg er Almadora som lagde ny bruker fordi jeg bare lurte på hva jeg ble banna for)

7415832[/snapback]

Ja, så å opprette en ny konto og begå enda et regelbrudd er ihvertfall grunn nok til å gi deg oppholdstillatelse i ferieland.

7415932[/snapback]

For 3. gang: Jeg lagde ny konto for å spørre om hvorfor jeg ble bannet!

Lenke til kommentar
For 3. gang: Jeg lagde ny konto for å spørre om hvorfor jeg ble bannet!

7415966[/snapback]

Og snart blir den bannet for spamming den også.. ;)

Fox: Psykedelisk er en fin stil å lage en kake til. Mange etasjer, farger, soppskum-godter osv. Og en stooor elvisfigur i marsipan med blått hår på toppen... :dribble: Synd jeg ikke har bildene lenger :( Stort harddiskkræsj i høst.

edit: Har visst fem ganger så mange innlegg som almadore hadde her i SO... :hmm:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Fox: Psykedelisk er en fin stil å lage en kake til. Mange etasjer, farger, soppskum-godter osv. Og en stooor elvisfigur i marsipan med blått hår på toppen...  :dribble: Synd jeg ikke har bildene lenger :( Stort harddiskkræsj i høst.

tegne? :whistle:

Bildet kunne jeg har droppet og jobbet med leksene mine. Men det er ikke lett når PS står og frister deg - 98% ferdig

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...