edge Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 LOL politimannen sa: Jo mere de kutter seg, skader seg (Els) jo kulere blir det.Hahahahahahahahah! Neihuff. 8041397[/snapback] Emoer burde skaffe seg sånne ting man får på sykehuset hvis man må ta mange blodprøver. en slags kran oppå hånden. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 LOL politimannen sa: Jo mere de kutter seg, skader seg (Els) jo kulere blir det.Hahahahahahahahah! Neihuff. 8041397[/snapback] Emoer er tragiske og en av mine venner lurte på hvorfor jeg syntes det, nå har han sluttet å snakke med meg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Emoer burde skaffe seg sånne ting man får på sykehuset hvis man må ta mange blodprøver. en slags kran oppå hånden. 8041409[/snapback] Butterfly greie? Det er tøft! Husker jeg hadde en sånn i hånda for å ta blodprøver. og noe annet for å sette sprøyter i(beroligende elns). svei godt Endret 27. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Emoer burde skaffe seg sånne ting man får på sykehuset hvis man må ta mange blodprøver. en slags kran oppå hånden. 8041409[/snapback] er det veneflon du snakker om? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Ri6ySOHoDfk emo-nyheter 8041341[/snapback] Jeg syns tvert imot at folkets oppfatning av hele Emo kulturen/konseptet (om du kan en gang kalle det) er helt feil. Shreiffen beviste det helt klart. Googling 5min før intervjuet holder ikke helt. Og rapporteren har gjort jævlig dårlig research. Nuff said. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg syns tvert imot at folkets oppfatning av hele Emo kulturen/konseptet (om du kan en gang kalle det) er helt feil. Shreiffen beviste det helt klart. Googling 5min før intervjuet holder ikke helt. Og rapporteren har gjort jævlig dårlig research. Nuff said. 8041424[/snapback] EMO! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hihi. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg syns tvert imot at folkets oppfatning av hele Emo kulturen/konseptet (om du kan en gang kalle det) er helt feil. Shreiffen beviste det helt klart. Googling 5min før intervjuet holder ikke helt. Og rapporteren har gjort jævlig dårlig research. Nuff said. 8041424[/snapback] Shut up emo-boy Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 og dere bevisste nettopp at folken verken bryr seg om det eller kan noe om det. Man føler seg SÅ kul når man mobber "emo"er, sant? Og for deres opplysninger, jeg er ikke emo. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 er det veneflon du snakker om? 8041422[/snapback] Ikke en anelse hva det heter, men en kompis hadde det en stund husker jeg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Det finnes alle slags emoer. De som er wannabe, og de som er det. Men de som er det er egentlig litt wannebe. Hva ER egentlig emo? Det er en musikksjanger/stil whatever, også folk som hører på det har en spesiell klesstil. Men så plutselig kom skiten om at de kutter seg og har det så vondt. Hvorfor har emoer det så mye værre enn andre med ordentlige problemer? MrLeftfield: Du skal ikke si så mye om det du. Du kalte jo avataren min emo, og anklaget meg for å være det Endret 27. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg syns tvert imot at folkets oppfatning av hele Emo kulturen/konseptet (om du kan en gang kalle det) er helt feil. Shreiffen beviste det helt klart. Googling 5min før intervjuet holder ikke helt. Og rapporteren har gjort jævlig dårlig research. Nuff said. 8041424[/snapback] Neida, alt var ganske riktig (ofte ikke så ekstremt menmen) Det eneste de ikke sa noe om, er at det er stor forskjell på "emokids" og den originale typen emo Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det finnes alle slags emoer. De som er wannabe, og de som er det. Men de som er det er egentlig litt wannebe. Hva ER egentlig emo? Det er en musikksjanger/stil whatever, også folk som hører på det har en spesiell klesstil. Men så plutselig kom skiten om at de kutter seg og har det så vondt. Hvorfor har emoer det så mye værre enn andre med ordentlige problemer? 8041467[/snapback] De tror de har problemer Og de skriver elendige dikt... og hører på tragisk musikk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Og der var enda en harddisk fylt. Hmm... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 og hører på tragisk musikk 8041477[/snapback] Indeed. Jeg fikk en My Chemical Romance-plate til jul, og det var forfedelige greier. Selve musikken var konge, men tekstene ... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 oh, nå er det Seks som oss på tv 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Indeed. Jeg fikk en My Chemical Romance-plate til jul, og det var forfedelige greier. Selve musikken var konge, men tekstene ... 8041495[/snapback] Jeg og gjorde det. Tekst fra åpningssangen: If you look in the mirror and don't like what you see, You can find out first hand what it's like to be me, So gather 'round piggies and kiss this goodbye, I encourage your smiles, I expect you won't cry, Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Personlig synes jeg emoer er oppskrytt... Alle har da sine problemer i livet, men de fleste av oss klager ikke over hvor fælt vi har det, skader oss selv +++ De fleste av oss gjør vel heller noe får å få det bedre. Tviler på at man får det bra (på lang sikt) vis man kutter seg selv i armen... Og hva er så kult med å kutte seg? (Tenker på wannabe'er) Man gjør ikke noe annet enn å skade seg selv. Vis det er sånn at man må skade seg sjøl for å bli akseptert i gjengen, burde man finne seg en ny venneflokk... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 8041525[/snapback] Hvem foreldre kjøper sånt drit til ungene sine? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 8041525[/snapback] Hvem foreldre kjøper sånt drit til ungene sine? 8041545[/snapback] De bør straffes med pisk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) 8041525[/snapback] Hvem foreldre kjøper sånt drit til ungene sine? 8041545[/snapback] Noen av oss får gaver av andre enn foreldrene i tillegg. RED: "Hva slags foreldre", tror jeg du prøver å si. Endret 27. februar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg