Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

LOL politimannen sa: Jo mere de kutter seg, skader seg (Els) jo kulere blir det.

Hahahahahahahahah!

Neihuff.

8041397[/snapback]

Emoer burde skaffe seg sånne ting man får på sykehuset hvis man må ta mange blodprøver. en slags kran oppå hånden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Emoer burde skaffe seg sånne ting man får på sykehuset hvis man må ta mange blodprøver. en slags kran oppå hånden.

8041409[/snapback]

Butterfly greie? Det er tøft! Husker jeg hadde en sånn i hånda for å ta blodprøver. og noe annet for å sette sprøyter i(beroligende elns). svei godt :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jeg syns tvert imot at folkets oppfatning av hele Emo kulturen/konseptet (om du kan en gang kalle det) er helt feil. Shreiffen beviste det helt klart. Googling 5min før intervjuet holder ikke helt. Og rapporteren har gjort jævlig dårlig research.

Nuff said.

8041424[/snapback]

EMO!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hihi.
Lenke til kommentar
Jeg syns tvert imot at folkets oppfatning av hele Emo kulturen/konseptet (om du kan en gang kalle det) er helt feil. Shreiffen beviste det helt klart. Googling 5min før intervjuet holder ikke helt. Og rapporteren har gjort jævlig dårlig research.

Nuff said.

8041424[/snapback]

Shut up emo-boy :tease:

Lenke til kommentar

Det finnes alle slags emoer. De som er wannabe, og de som er det. Men de som er det er egentlig litt wannebe. Hva ER egentlig emo? Det er en musikksjanger/stil whatever, også folk som hører på det har en spesiell klesstil. Men så plutselig kom skiten om at de kutter seg og har det så vondt.

Hvorfor har emoer det så mye værre enn andre med ordentlige problemer?

MrLeftfield: Du skal ikke si så mye om det du. Du kalte jo avataren min emo, og anklaget meg for å være det :p

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Nuff said.

8041424[/snapback]

Neida, alt var ganske riktig (ofte ikke så ekstremt menmen)

Det eneste de ikke sa noe om, er at det er stor forskjell på "emokids" og den originale typen emo

Lenke til kommentar
Det finnes alle slags emoer. De som er wannabe, og de som er det. Men de som er det er egentlig litt wannebe. Hva ER egentlig emo? Det er en musikksjanger/stil whatever, også folk som hører på det har en spesiell klesstil. Men så plutselig kom skiten om at de kutter seg og har det så vondt.

Hvorfor har emoer det så mye værre enn andre med ordentlige problemer?

8041467[/snapback]

De tror de har problemer ;) Og de skriver elendige dikt... og hører på tragisk musikk :thumbdown:

Lenke til kommentar
Indeed. Jeg fikk en My Chemical Romance-plate til jul, og det var forfedelige greier. Selve musikken var konge, men tekstene ...

8041495[/snapback]

Jeg og gjorde det.

Tekst fra åpningssangen:

If you look in the mirror and don't like what you see,

You can find out first hand what it's like to be me,

So gather 'round piggies and kiss this goodbye,

I encourage your smiles,

I expect you won't cry,

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg emoer er oppskrytt...

Alle har da sine problemer i livet, men de fleste av oss klager ikke over hvor fælt vi har det, skader oss selv +++

De fleste av oss gjør vel heller noe får å få det bedre. Tviler på at man får det bra (på lang sikt) vis man kutter seg selv i armen...

Og hva er så kult med å kutte seg? (Tenker på wannabe'er) Man gjør ikke noe annet enn å skade seg selv. Vis det er sånn at man må skade seg sjøl for å bli akseptert i gjengen, burde man finne seg en ny venneflokk...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...