Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei men utlendinger har lov til å ikke like det.

8040978[/snapback]

Så jeg har ikke lov å ikke like å stå på ski fordi jeg er norsk?

edit: Nå er du så dum at du ikke får lov til å være med i klubben lenger.

*sette frem furteleppe*

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg er evig glad for at vi kunne velge mellom ski eller skøyter på aktivitetsdagen. Valgte alltid skøyter, kunne bare tusle rundt og leke på isen og drikke kakao :D

8041003[/snapback]

Det der er bare urettferdig da. Vi ble dratt langt faens til gokk når vi hadde skidager.
Lenke til kommentar
Jeg er evig glad for at vi kunne velge mellom ski eller skøyter på aktivitetsdagen. Valgte alltid skøyter, kunne bare tusle rundt og leke på isen og drikke kakao :D

8041003[/snapback]

Det der er bare urettferdig da. Vi ble dratt langt faens til gokk når vi hadde skidager.

8041019[/snapback]

Hvor langt er det fra Sortland til Gokk? Er ikke det det samme?

Lenke til kommentar

8041003[/snapback]

8041019[/snapback]

Det var fordelen med å bo midt i Oslo og gå på en fattig skole. Billig å sende elevene til valle hovin eller frogner :p

Lenke til kommentar

8041003[/snapback]

Det høres koselig ut :) . Btw..vi kan ake også tror jeg. Det er faktisk ikke så ille hvis det er noen fine bakker .

Lenke til kommentar

8041003[/snapback]

Det høres koselig ut :) . Btw..vi kan ake også tror jeg. Det er faktisk ikke så ille hvis det er noen fine bakker .

8041033[/snapback]

Det er ikke så gøy å ake oppover. :(

Lenke til kommentar

Det som er bra med akedag er at det som oftest er lov å ta med slalomski.

Det som suger med å ha slalomski på akedag er at man må kjøre rundt alle de som aker og det ender som oftest enten i et tre eller i løssnøen med skjulte steiner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...