Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg er medlem av Libero pga Frichassé *hatepå*

Men jeg gidder ikke ring og melde meg ut. :p

8040714[/snapback]

Jo takk, jeg er også det..snille folk som melder meg på ting som jeg ikke trenger what so ever. Jaja...kan iallefall samle opp bleiene jeg får til de trengs en gang...var de kronene spart til man får egen unge :ermm:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo takk, jeg er også det..snille folk som melder meg på ting som jeg ikke trenger what so ever. Jaja...kan iallefall samle opp bleiene jeg får til de trengs en gang...var de kronene spart til man får egen unge :ermm:

8040736[/snapback]

That's my man... Thinking ahead allready :p

smart! S-M-R-T

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Jess :wee:

I dag er det frustertre fruer igjen :w00t: håper bare at det ikke er sånn oppsummeringsepisode fra forrige sesong, de er så kjedelige ...

Lenke til kommentar

Jeg skal være "sunn" på fredag. Vinteraktivitetsdag jeg må delta på mot min vilje. Meg på ski er...ubeskrivelig. Sist gang jeg var på en slik aktivitetsdag var det et helvete. Jeg falt og slo hodet mot isen. Gjett hva som skjer! Jo en lærer kommer og kjefter på meg :hrm: .

Lenke til kommentar
Jeg skal være "sunn" på fredag. Vinteraktivitetsdag jeg må delta på mot min vilje.  Meg på ski er...ubeskrivelig. Sist gang jeg var på en slik aktivitetsdag var det et helvete. Jeg falt og slo hodet mot isen. Gjett hva som skjer! Jo en lærer kommer og kjefter på meg  :hrm: .

8040861[/snapback]

Jeg husker jeg skulka de dagene helt fra 6.klasse og oppover. Snakk om tortur satt i system. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Skjønner meg ikke på dere, jeg ... Skidagene har alltid vært et av skoleårets høydepunkt for meg :D En hel dag uten skolearbeid med klassekamerater osv. er jo helt topp!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...