Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Eller om du har en Nokia telefon med Symbian S60 og Infrarød kan du laste ned et program for å styre tv\hifi \ annet

:)

Vsiste dree at hnjeren ikek har neon pobrmeler mde å lese slev om bkotseavne er passlrret hluter til bleurtr? Dte eenste som kna grøje skaen vneligseaskere er hivs frøtse og stise batoskv har btytet psals.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det der begynner å bli litt irriterende, ikke at jeg skal si det er "old" fordi den har vært oppe på forumet 3-4 ganger i egen tråd. Men jeg vil liksom bare få det ut "der". Skjønner dere liksom? Liksom, det er jo liksom litt oppbrukt liksom, liksom, det eer jo litt oppbrukt. Men whatever liksom.

Lenke til kommentar

Heh. Driver og søker etter tyske webshops som selger laptops. Kom over en site gjennom google. Så peker jeg på en av "kjøp" knapper og ser URL

http://haha2004.trustpass.alibaba.com/product/*****

...."haha2004"? Trustpass? Høres ikke så "trustworthy" ut for min del iaff. Jeeez

edit: Datasmurf, maaaaaaaaaaaaan, jeg spiser :(

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Tsk, tør ikke du :p

Neida ^^  Men laster du ned eller spiller den på nett?

8039851[/snapback]

Nei man spiller det på nette. Er litt for mange restriksjoner på pc'ene her så det spilles online.

Dog har heldigvis klart å jobbet meg rundt sperra deres og lagt inn Firefox ^^

Lenke til kommentar
Nei man spiller det på nette. Er litt for mange restriksjoner på pc'ene her så det spilles online.

Dog har heldigvis klart å jobbet meg rundt sperra deres og lagt inn Firefox ^^

8039894[/snapback]

Av en eller annen grunn så skyter cpu'en i været når jeg spiller på nett, så ble å laste ned for meg. Men funker bra det, får en del forskjellige alternativer da :)

Lenke til kommentar
Uansett går jeg aldri på stranda og jeg ville ikke hatt en glamourmodell om du så hadde slengt en etter meg.

8039601[/snapback]

Hvorfor?

8039812[/snapback]

Jeg avskyr sand og saltvann og sol og masse folk rundt meg masende med badeballer og sandslott og pes.

Jeg liker virkelig ikke modeller.

Av noe slag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...