Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Da var man ferdig med norsknotater, nå er det tilbake å øve på geografi, kanskje jeg øver litt til samfunnsfag også.

 

Kjedelig dag.  :(

7415724[/snapback]

Aww... jeg føler med deg, har norsk tentamen imorra, engelsk på torsdag, matte tentamen tirsdag neste uke og geografi og naturfagsprøve torsdag. Og mellom der en norsk fremføring..

Jeg gleder meg sjukt til juleferien :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var man ferdig med norsknotater, nå er det tilbake å øve på geografi, kanskje jeg øver litt til samfunnsfag også.

 

Kjedelig dag.  :(

7415724[/snapback]

Aww... jeg føler med deg, har norsk tentamen imorra, engelsk på torsdag, matte tentamen tirsdag neste uke og geografi og naturfagsprøve torsdag. Og mellom der en norsk fremføring..

Jeg gleder meg sjukt til juleferien :D

7415771[/snapback]

 

Fredag hadde jeg gymprøve, i morgen har jeg norsk tentamen, tirsdag har jeg geografi prøve, onsdag har jeg samfunnsfag framføring.

 

Uken etter: Naturfag prøve, Engelsk tentamen, Mattetentamen.

 

Og så er det chill resten. (Håper jeg)

Lenke til kommentar
Hva ble jeg bannet for? (Jeg er Almadora som lagde ny bruker fordi jeg bare lurte på hva jeg ble banna for)

7415832[/snapback]

Hahahahahaha... Å lage ny bruker og poste her koster deg vel litt ekstra bantid, tenker jeg. :p

7415863[/snapback]

Eller banned IP?

7415881[/snapback]

Akuratt nå så lagde jeg ny bruker fordi det ikke sto noen beskjed når jeg logga inn hvorfor jeg var banna. Det sto bare at jeg var banna uten beskjed noen steder...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...