Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Når man har fått i seg litt for mye alkoholhold drikk, og kjenner at magen ikke er glad, så er det godt å spy. =D

8038705[/snapback]

Det er sant, men så lenge man ikke heller i seg eller blander masse forskjellig pleier det å gå relativt bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingenting er som å brekke seg (liksom spy) da man ikke har noe igjen å spy opp.

8038652[/snapback]

Done that.

Får man morfin så får man blir man ganske dårlig og da kommer det oppe en sånn fin dritgrønn veske som ser ut som...eh...jah...

8038689[/snapback]

wtf... Var det DET det var?

Jeg spøy noe grøn'ish guffe etter at jeg våkna etter blindtarm operasjonen. Den kom litt brått på, for å si det sånn. I never saw it coming.

Lenke til kommentar
Skal hilse fra Ida (bazukh), som sitter stuck på hytta uten nett :)

-----

Forslag på hva jeg kan lage meg til middag etterpå? Er student, er ikke veldig glad i grønnsaker og ellers har jeg ikke verdens beste økonomi :wee:

8038701[/snapback]

1 pakke middagspølser

2 - 3 poteter

1 løk

1 paprika

(og andre grønnsaker)

Kutt alt i små biter og stek det. :)

8038733[/snapback]

Var ikke et dumt forslag, egentlig :) Kanskje jeg går for det!

Har forresten en pakke kjøttdeig og en god del ost liggende om noen kommer med noen fine ide'er. Osten kan det kanskje være greit å få spist opp snart :p

Lenke til kommentar

Jeg spøy noe grøn'ish guffe etter at jeg våkna etter blindtarm operasjonen. Den kom litt brått på, for å si det sånn. I never saw it coming.

8038743[/snapback]

Yeah, var etter blindtarmoperasjonen min også. Det er morfinen som gjør at du blir så jævlig dårlig.

Det fungerer som helvette å lindre smerten men man får en heidundrende nedtur og spyr. Husket jeg sto på dass med en fot løftet i været for jeg klarte faen ikke å stå oppreist å spy og det lindret hvis jeg løftet ene foten min når jeg spydde..hihi..måtte ha sett bra komisk ut :lol:

Lenke til kommentar

8038743[/snapback]

Yeah, var etter blindtarmoperasjonen min også. Det er morfinen som gjør at du blir så jævlig dårlig.

Det fungerer som helvette å lindre smerten men man får en heidundrende nedtur og spyr. Husket jeg sto på dass med en fot løftet i været for jeg klarte faen ikke å stå oppreist å spy og det lindret hvis jeg løftet ene foten min når jeg spydde..hihi..måtte ha sett bra komisk ut :lol:

8038792[/snapback]

lol i know :D Jeg gikk sammenknekt til dassen og sjangla, holdt på å tryne flere ganger, men heldigvis hadde jeg vegg å støtte meg på. Jeg SKULLE på dass, for ikke faen om jeg tisser i tisseflaska. Uaktuelt. Det var etter at jeg har vært på dass og landa trygt på senga, kom det en sykepleierske og fortalte at det var 3 timer siden jeg ble skjært opp :p Det var litt sånn: ".....Oi.....tøft....*sjokkert*.....*sovne*"

Edit: leifs.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Har forresten en pakke kjøttdeig og en god del ost liggende om noen kommer med noen fine ide'er. Osten kan det kanskje være greit å få spist opp snart :p

8038777[/snapback]

Du kan jo gjøre noe så enkelt som å steike kjøttdeigen og legge osten over etterpå. :)

Det du også kan gjøre er å kjøpe litt pommes frites, blande kjøttdeigen og pommes frites sammen og legge ost over der. :)

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal fake smerter i blindtarmen.

8038811[/snapback]

"åja...da får jeg prøvd å ruse meg på morfin...herregud så kult det må være"

Baka.

lol i know :D Jeg gikk sammenknekt til dassen og sjangla, holdt på å tryne flere ganger, men heldigvis hadde jeg vegg å støtte meg på. Jeg SKULLE på dass, for ikke faen om jeg tisser i tisseflaska. Uaktuelt. Det var etter at jeg har vært på dass og landa trygt på senga, kom det en sykepleierske og fortalte at det var 3 timer siden jeg ble skjært opp :p Det var litt sånn: ".....Oi.....tøft....*sjokkert*.....*sovne*"

8038828[/snapback]

Yeah...jeg følte meg så jæævlig smart når jeg gikk der sammenkrøket som en 70-åring med ryggfeil og det IV-stativet :wee:

Jeg holdt på å klikke mongo på de som var der. De kom faen meg å gav meg 2 paracet etter operasjonen og jeg hadde så vondt at jeg klarte ikke å tenke en gang, jeg var helt ....jah...jeg var i en annen verden av smerte og så kom de med paracet til meg?

Måtte faen meg trygle for å få noe smertelindrende! :mad:

Lenke til kommentar
ENDELIG er jeg kvitt jævelen. Han skulle spise middag.

Jeg hadde trodd at vi skulle bli forumets første homsepar, men NEIDA, han har plutselig blitt hetero, han! Ikke var han sexy IRL heller!

8037757[/snapback]

stfu, huset ditt ligger så mongo plassert at jeg måtte ringe guide

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...