Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Og det skulle forsvare din oppfatning av hva ytringsfrihet er?

8037976[/snapback]

Den påstanden kan faktisk underbygges med fakta, og er absolutt noe man kan hevde under ytringsfrihetens beskyttende vinger, også i Norge. At folk ser rart på deg hvis du gjør det, er jo en annen sak.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og det skulle forsvare din oppfatning av hva ytringsfrihet er?

8037976[/snapback]

Den påstanden kan faktisk underbygges med fakta, og er absolutt noe man kan hevde under ytringsfrihetens beskyttende vinger, også i Norge. At folk ser rart på deg hvis du gjør det, er jo en annen sak.

8038016[/snapback]

Uenig. Ytringsfriheten går ut på tanke-, menings- og religionsfrihet. Meaning; man kan tenke hva pokker man vil, mene hva pokker man vil og tilhøre den religion man vil. Man kan ytre meningene sine også, så lenge det ikke støter et menneske eller en menneskegruppe

Lenke til kommentar
Uenig. Ytringsfriheten går ut på tanke-, menings- og religionsfrihet. Meaning; man kan tenke hva pokker man vil, mene hva pokker man vil og tilhøre den religion man vil. Man kan ytre meningene sine også, så lenge det ikke støter et menneske eller en menneskegruppe

8038054[/snapback]

"Kristne ignorere fakta mot strider mot deres tro."

Kristne kan bli støtt av det, men det er likefullt sant, kan ikke jeg da si det?

Lenke til kommentar

8038054[/snapback]

Man skal ikke hetse en person eller en gruppe, men det er fortsatt lov til å si at man ikke liker AUF-ere, UH-ere eller invandrere. Slenger man i tillegg på en begrunnelse er man i hvert fall på trygg grunn. Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Jeg satt å tenkte på det i sta, du ligner litt på en typisk amerikaner :)

8038239[/snapback]

HVA FAEN? Begrunn det!

Woho, Miss North Dakota skal komme til skolen.

*Oeve paa sjekkereplikker* :cool:

8038210[/snapback]

Jaja, noe har vi da ennå å lære av USA. :(

8038254[/snapback]

Jepp!

Naa begynner jeg aa lure paa hvorfor vi sitter her fortsatt og ikke gaar ned aa moeter henne. :ermm:

Lenke til kommentar
Og hun velger sikkert en tard.

8038282[/snapback]

Da ser jeg ikke problemet. :wee:

HVA FAEN? Begrunn det!

8038270[/snapback]

Vet ikke. Det siste bildet ditt i RPP, du virka bare så utrolig amerikansk ut. Sånn, jah.. Aner ikke hvordan jeg skal forklare. Men ta det som et kompliment :wee:

8038283[/snapback]

Saann feit, tykk og dum? :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...