Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Au, jeg skulle bruke en q tips i øret, så stikker jeg den rett i trommehinna. deilig.

8037626[/snapback]

En venninne av mamma holdt på å rense ørene, så bare lot ho den stå inni der, skulle sminke seg eller whatever, så var det en flue osm virra rundt inne på badet, så var den oppe ved øret hos, så skulle ho slå til den, så dro ho til q-tpsen, og den gikk inn i øret, så måtte ho dra den ut med makt.. det gjorde visst veldig vondt :!:

Lenke til kommentar
Mormor gikk på butikken med q-tips i begge ørene.. :ermm:

8037661[/snapback]

Kompissen min sin bestemor var senil, så kl 3 på natta skulle ho på butikken å kjøpe agurk, hun sovna i en snøfond, så fant politiet ho å kjørte ho hjem..

Litt senere det året så fortalte han meg at hun var død... Jeg begynnte å le.. Jeg er et ondt menneske.

Edit: Men det var jævla vitti da!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Litt senere det året så fortalte han meg at hun var død... jeg begynnte å le.. Jeg er et ondt menneske

8037674[/snapback]

Er en helt vanlig reaksjon. At man bryter ut i latter fordi man ikke helt vet hva man skal gjøre. Slapp av, du er nok normal.

8037683[/snapback]

Var ikke derfor jeg lo, jeg har ikke neo problemer med å vise følelser, jeg tenkte bare på at ho skulle på butikken kl 3 om natta for å kjøpe agurk :!:

Lenke til kommentar
Var ikke derfor jeg lo, jeg har ikke neo problemer med å vise følelser, jeg tenkte bare på at ho skulle på butikken kl 3 om natta for å kjøpe agurk :!:

8037707[/snapback]

Døde hu egentlig i snøen? *confused*

8037728[/snapback]

Nei ho blei kjørt hjem av purken, men ho døde seinere på året, og når han fortalte det (at ho var død), var det det eneste jeg tenkte på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...