Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Please shut up, and sign in @ msn

8036116[/snapback]

Ikke når du ber meg holde kjeft. Dessuten, emesenn er en teit ting som forhindrer meg i å være ett riktig skolelys og jobbe med det "interresante" geografiprosjektet om Hammerfest og alle deres næringer/ressurser samma f .

8036141[/snapback]

Vi hadde også geografiprosjekt om Hammerfest. Hurra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..... å være emo er å kle seg i svarte klær, være overfølsomme og høre på punk, være sosiale freaks og ikke takle å ha et normalt liv.

8036144[/snapback]

Jeg kler meg ikke i bare svarte klær, jeg fører ikke på punk og er ikke et freak. Er ikke emo, beklager.

8036152[/snapback]

Men så sa jeg aldri at du var emo, jeg generaliserte bare alle jentene i SO.

Men å være emo innbærer jo å være deppa, klage, whine om probleme sine til folk som egentlig ikke kan hjelpe deg.

8036162[/snapback]

du er emo

Lenke til kommentar
Jeg MÅ ha oppmerksomhet, jeg har aldri lagt skjul på det, å være emo er å kle seg i svarte klær, være overfølsomme og høre på punk, være sosiale freaks og ikke takle å ha et normalt liv.

8036144[/snapback]

Nei, nei og atter nei.

Punk skal være sint, rebelsk musikk, noe helt annet enn "emotional" musikk.

Lenke til kommentar
Jeg kler meg ikke i bare svart, jeg hører på punk, j-pop, metal og rock i forskjellige variasjoner, jeg er ikke videre overfølsom, jeg har VENNER i virkeligheten, som jeg er med både titt og ofte, på skolen osv. osv. og har det gøy med, vi går på kino, og jeg er medlem av en politisk diskusjonsklubb. Jeg holder fotokurs for småunger et par ganger i året.

Normalt liv? Kanskje ikke, men jeg er fornøyd med det. :)

EDIT: Dessuten er det lettere å snakke med folk over nettet, nettopp FORDI du vet at de ikke kan blande seg inn i sånt i virkeligheten, av og til vil du bare få det ut.

8036164[/snapback]

Du kan ikke definere et normalt liv. Jeg er en gutt med adhd, jeg er oppmerksomhets syk, jeg har gud komplekser, jeg VET jeg er bedre enn alle, jeg er ikke bare ustabil, men jeg har lettere psykotiske trekk, jeg er meg selv, jeg sier det jeg mener og tar konsekvensene av det, hva jeg gjør på fritia mi kan variere fra å sitte foran pc'n til å gå ut å leke med motorsag.

Kaller du det normalt? Klager jeg? Ikke faen.

Lenke til kommentar

Aldri si aldri.

Jeg og vennene mine klarer det, og vi er "svake" i følge psykologer/ andre, så da burde alle andre klare det, burde de ikke?

(Psykologer bruker ordet "svak psyke", om en person med såkalt "sterk psyke" fikk gjennomgå det kaoset vi har i hodene en dag ville de sikkert tatt selvmord)

Lenke til kommentar
..... å være emo er å kle seg i svarte klær, være overfølsomme og høre på punk, være sosiale freaks og ikke takle å ha et normalt liv.

8036144[/snapback]

Jeg kler meg ikke i bare svarte klær, jeg fører ikke på punk og er ikke et freak. Er ikke emo, beklager.

8036152[/snapback]

Men så sa jeg aldri at du var emo, jeg generaliserte bare alle jentene i SO.

Men å være emo innbærer jo å være deppa, klage, whine om probleme sine til folk som egentlig ikke kan hjelpe deg.

8036162[/snapback]

Der.. Du klaga og whina om problemet ditt (som er at andre kanskje har det litt tøft)

Våkn opp gutt!

Lenke til kommentar
Der.. Du klaga og whina om problemet ditt (som er at andre kanskje har det litt tøft)

Våkn opp gutt!

8036229[/snapback]

Jeg klager bare på at alle andre klager, det er en ond sirkel.

Greit nok at folk har det tøft, men man trenger ikke å spr den informasjonen på Internett.

Buuhuu mamma slår meg, å pappan min overser meg, gi meg sympati, jeg ser ikke vitsen, jeg ser ikke helt poenget med å dele den info'n med personer som ikke kan hjelpe deg.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...