Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Store P; Nå føler jeg at du ikke har peiling på hva du snakker om.

1: Du vet IKKE hva emo er, det har jeg fått bevist før

2: Det er veldig få som faktisk får til psykolog som syntes det er noe særlig kult

3: Det er ikke kult å være psykisk syk, i hvert fall ikke når du må på medisiner for det, og jeg tviler sterkt på at det er noen som VIL være konstant deprimert, suicidal, schizo - you name it

4: Du går rundt og har e-sex og oppfører deg som en psykopat her i So, som er et tegn på oppmerksomhetshoring. Er ikke det hovedtegnet på en emo i følge dere idioter? ^^

Lenke til kommentar
Please shut up, and sign in @ msn

8036116[/snapback]

Ikke når du ber meg holde kjeft. Dessuten, emesenn er en teit ting som forhindrer meg i å være ett riktig skolelys og jobbe med det "interresante" geografiprosjektet om Hammerfest og alle deres næringer/ressurser samma f .

Endret av Demille
Lenke til kommentar
3: Det er ikke kult å være psykisk syk, i hvert fall ikke når du må på medisiner for det, og jeg tviler sterkt på at det er noen som VIL være konstant deprimert, suicidal, schizo - you name it

4: Du går rundt og har e-sex og oppfører deg som en psykopat her i So, som er et tegn på oppmerksomhetshoring. Er ikke det hovedtegnet på en emo i følge dere idioter? ^^

8036110[/snapback]

Det kan godt være der eikke vil det, men slutt å whine om det i SO, og jeg liker å gå rundt å ha e-sex, og jeg er en lettere psykopat.

Jeg MÅ ha oppmerksomhet, jeg har aldri lagt skjul på det, å være emo er å kle seg i svarte klær, være overfølsomme og høre på punk, være sosiale freaks og ikke takle å ha et normalt liv.

Lenke til kommentar

8036110[/snapback]

OWNED!

8036122[/snapback]

Jeg vet jo at jeg er sånn, jeg har heller aldri lagt skjul på det så nei.. ikke owned ;)

Lenke til kommentar
..... å være emo er å kle seg i svarte klær, være overfølsomme og høre på punk, være sosiale freaks og ikke takle å ha et normalt liv.

8036144[/snapback]

Jeg kler meg ikke i bare svarte klær, jeg fører ikke på punk og er ikke et freak. Er ikke emo, beklager.

Lenke til kommentar
Please shut up, and sign in @ msn

8036116[/snapback]

Ikke når du ber meg holde kjeft. Dessuten, emesenn er en teit ting som forhindrer meg i å være ett riktig skolelys og jobbe med det "interresante" geografiprosjektet om Hammerfest og alle deres næringer/ressurser samma f .

8036141[/snapback]

Du vet jeg ikke mente det. :love:

Lenke til kommentar
..... å være emo er å kle seg i svarte klær, være overfølsomme og høre på punk, være sosiale freaks og ikke takle å ha et normalt liv.

8036144[/snapback]

Jeg kler meg ikke i bare svarte klær, jeg fører ikke på punk og er ikke et freak. Er ikke emo, beklager.

8036152[/snapback]

Men så sa jeg aldri at du var emo, jeg generaliserte bare alle jentene i SO.

Men å være emo innbærer jo å være deppa, klage, whine om probleme sine til folk som egentlig ikke kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Jeg kler meg ikke i bare svart, jeg hører på punk, j-pop, metal og rock i forskjellige variasjoner, jeg er ikke videre overfølsom, jeg har VENNER i virkeligheten, som jeg er med både titt og ofte, på skolen osv. osv. og har det gøy med, vi går på kino, og jeg er medlem av en politisk diskusjonsklubb. Jeg holder fotokurs for småunger et par ganger i året.

Normalt liv? Kanskje ikke, men jeg er fornøyd med det. :)

EDIT: Dessuten er det lettere å snakke med folk over nettet, nettopp FORDI du vet at de ikke kan blande seg inn i sånt i virkeligheten, av og til vil du bare få det ut.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...