Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min pus? Hu er vel 6 år nå tror jeg. har bare blitt mer og mer kjælen med åra ^^

Hu pleier alltid sitte i vinduskarmen, er den faste utkikksposten hennes det :p:

8034913[/snapback]

Katter er flotte! :wee:

Blah, du skjønte den ikke..glem det :wee:

Vel, så vidt så jeg husker så lukter ikke våt katt noe særlig bedre heller :)

8034919[/snapback]

Jeg er dum. Vil du forklare?

Våt katt lukter da ikke. Ånden til en katt derimot kan diskuteres. :hmm:

Lenke til kommentar
Katta mi gir labb som om den ikke har gjort annet hele sitt liv. Den kan også leke død, innimellom. Katter er 10 ganger bedre enn hunder^^

8034928[/snapback]

Jeg kan leke aport med Blanko i flere timer. Han løper dritfort og lager rare mjaue/murre-lyder og kommer hoppende opp i sofaen med leken i munne så jeg kan kaste mer :wee: Han går også rundt emd pinner i munnen ute. Jeg har en voffe-mjau.

Ustedalen: har en katt veldig dårlig ånde kommer det av tannstein (fjernes hos dyrlegen) og/eller dårlig for.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Altså. En hun som kunne oppdras og oppføre seg som en katt, ville jo vært helt ypperlig for meg. Må nesten genemanipulere og få fatt på en sånn en.

8034946[/snapback]

Du får det omvendte. Maine Coon heter den :) Oppfører seg som en hund, kan trenes til å gå i bånd, er veldig inteligent og elsker vann

Lenke til kommentar

Du får det omvendte. Maine Coon heter den :) Oppfører seg som en hund, kan trenes til å gå i bånd, er veldig inteligent og elsker vann

8034953[/snapback]

Nå burde det vel gå ann å trene alle katter til å gå i band, de er jo relativt mye smartere enn det bikkjer er. Men nå skal jeg se litt x-files og sove, så dere får ha god natt folkens.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...