Ø.B. Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Katta mi gir labb som om den ikke har gjort annet hele sitt liv. Den kan også leke død, innimellom. Katter er 10 ganger bedre enn hunder^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 -Nyhus-: får håpe personligheten er bedre Er mer et kattemenneske, men skal ha hund også. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Min pus? Hu er vel 6 år nå tror jeg. har bare blitt mer og mer kjælen med åra ^^Hu pleier alltid sitte i vinduskarmen, er den faste utkikksposten hennes det : 8034913[/snapback] Katter er flotte! Blah, du skjønte den ikke..glem det Vel, så vidt så jeg husker så lukter ikke våt katt noe særlig bedre heller 8034919[/snapback] Jeg er dum. Vil du forklare? Våt katt lukter da ikke. Ånden til en katt derimot kan diskuteres. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Katta mi gir labb som om den ikke har gjort annet hele sitt liv. Den kan også leke død, innimellom. Katter er 10 ganger bedre enn hunder^^ 8034928[/snapback] Jeg kan leke aport med Blanko i flere timer. Han løper dritfort og lager rare mjaue/murre-lyder og kommer hoppende opp i sofaen med leken i munne så jeg kan kaste mer Han går også rundt emd pinner i munnen ute. Jeg har en voffe-mjau. Ustedalen: har en katt veldig dårlig ånde kommer det av tannstein (fjernes hos dyrlegen) og/eller dårlig for. Endret 27. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ok, det er en ting som er artig med katter det er å leke med laserpeker på de. Herreugd, der har du effektiv trening, de løper opp vegger til og med for å få tak i lyskilden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ustedalen, jeg forklarte Du sa "Hunder stinker dog"..Dog=hund på engelsk, right? Geddit? *wink wink* Så han svarte "Det er jo bra hunder ikke stinker katt" siden du påpekte at de stinker hund. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Vel, jeg skal inrømme at ikke alle katter er snille dyr. Slik som jeg har fått frem ganske gra her tror jeg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=602366&hl= eeller var det et annet sted jeg postet en så ikke dårlig historie Endret 27. februar 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Egentlig ganske merkelig at hunder er så jævlig redd for katter. Alle hunder her blir fortært fort og gæli. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 -Nyhus-: får håpe personligheten er bedre Er mer et kattemenneske, men skal ha hund også. 8034929[/snapback] Altså. En hun som kunne oppdras og oppføre seg som en katt, ville jo vært helt ypperlig for meg. Må nesten genemanipulere og få fatt på en sånn en. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Altså. En hun som kunne oppdras og oppføre seg som en katt, ville jo vært helt ypperlig for meg. Må nesten genemanipulere og få fatt på en sånn en. 8034946[/snapback] Du får det omvendte. Maine Coon heter den Oppfører seg som en hund, kan trenes til å gå i bånd, er veldig inteligent og elsker vann Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du får det omvendte. Maine Coon heter den Oppfører seg som en hund, kan trenes til å gå i bånd, er veldig inteligent og elsker vann 8034953[/snapback] Nå burde det vel gå ann å trene alle katter til å gå i band, de er jo relativt mye smartere enn det bikkjer er. Men nå skal jeg se litt x-files og sove, så dere får ha god natt folkens. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Nei nå er det natta, har ikke nok røyk til å bli mer røyksugen. *vinke* Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Nei nå må jeg legge meg. Begynner å bli rar i kroppen, har sitti aaalt for lenge forran pcen i dag. God natt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 God natt.. JEG KJEDER MEG! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 God natt mushi, readhead. Jeg tror jeg skal bryte meg på noen episoder av Naruto..er ikke så mye annet å gjøre og sove riktig enda har jeg ikke lyst til. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg legger meg jeg folkens... jeg tror jeg er på randen av et psykisk sammenbrudd Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ok, Colour me Kubrick var ikke min type film.. Kanskje jeg bare var trøtt^^. Men Malkovich er jo kul da.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 kanskje begynne på noen futurama-episoder nå bare hente litt nudler. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Futurama er bra.. *Sette på litt Windir og begynne på den helvetes stilen* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 *Sette på litt Windir og begynne på den helvetes stilen* 8035004[/snapback] Bare et spørsmål: Siden folk der du bor har problemer med å skjønne at du ikke tror på gud, hva sier de da til musikksmaken din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg