Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åh, det var så kos å ha 6 katter på en gang. 5 små som tassa rundt :love: og en kjærlig mor som prøvde så godt hun kunne å passe på de ^^

8034878[/snapback]

jeg hadde to på 4 uker jeg fant ute, den voksne katten min og blanko+ søstra hans som da var 7 mnd. Da var det liv i heimen ja når alle skal bo på 20 m2 stue/kjøkkenet mitt. Kunne ikke ha de på soverommet for da bare dreit og pissa de overalt. Har aldri kasta så mange ting i hele mitt liv før.

Lenke til kommentar
Ikke klag, jeg har ingen pus.

8034866[/snapback]

jo jeg vil klage. Trenger fler :( Skulle hatt 5 katter igjen. Det var kos :love:

8034872[/snapback]

Du kunne hatt 4 katter, så kunne du gitt den 5 til meg. Da har vi en plan. Men jeg må ha en som kan ignorere sinte, små, hvite terriere som tøffer rundt og er muggene hele dagen. Eller en ihvertfall.

Lenke til kommentar
Du kunne hatt 4 katter, så kunne du gitt den 5 til meg. Da har vi en plan. Men jeg må ha en som kan ignorere sinte, små, hvite terriere som tøffer rundt og er muggene hele dagen. Eller en ihvertfall.

8034888[/snapback]

Bruk hagla - kjøp pus! :thumbup:

Eller bare flytt ut.

Lenke til kommentar

8034888[/snapback]

Bruk hagla - kjøp pus! :thumbup:

Eller bare flytt ut.

8034896[/snapback]

Men jeg vil ikke bruke hagla. Heller en pus og en sint, liten, hvit sak enn noe uten den sinte og hvite saken. Er tross alt glad i bikkja da.

Bare se på lille sjarmtrollet:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lenke til kommentar
Den pusen din er vist en villstyring. Hvor gammel er hun/han?

8034893[/snapback]

Min pus? Hu er vel 6 år nå tror jeg. har bare blitt mer og mer kjælen med åra ^^

Hu pleier alltid sitte i vinduskarmen, er den faste utkikksposten hennes det :p

åh, nå kom jeg på en koselig sang *syngepå* http://folk.ntnu.no/yngvesy/Gitar/Alf%20Pr...en/soltrall.txt

Sing with me "Heisann og duliatten dei, for sola og deg og meg" :wee:

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Hvem har sagt noe om å stinke katt? Våt hunder lukter forferdelig vondt!

8034914[/snapback]

Katter er så greit. De lukter ikke i det hele tatt, de er reinslige. De greier å vaske hele kroppen sin selv. De trenger ikke ha følge når de skal på do. De er kjælne, leikne og greier seg selv om det trengs. De er smarte og masse annet.

Et helt supert dyr :)

edit: @ b-real: våte katter lukter ikke noe

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...