Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hyggelig :)  Greit å ha et par stk som er på sin side

8034497[/snapback]

Øhm..noen som driver mobbe-kampanjer her eller hva?
Bitchslap henne.

8034501[/snapback]

Hun er for...erm..kanskje litt stygt å si det, men for feit til at det vil merkes...

Demille: Hva er det du venter på meg for?

Lenke til kommentar
@ Demille: Hva er det du egentlig gjør for å få så mye oppmerksomhet? Og why? :hmm:

Ikke at jeg vil ha det. Fikk nok av det når jeg først registrerte meg, den perioden er over.

8034520[/snapback]

jeg r attentionwhore numbah 1

Også er jeg heit, smart, sofistikert..skal jeg fortsette? :cool:

..Neida, men jeg er ikke over den perioden. Dessuten er det bare gøy å kødde.

Bare glem det b-real.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Hd står for Hofteleddsdysplasi som du kan lese mer om her. Det er en arvelig lidelse som kommer av det dårlige oppdrettet som har vært på schæfer for å få lavere rumpe.

8034515[/snapback]

Ah, tusen takk :wee:

*lese*

Hun er for...erm..kanskje litt stygt å si det, men for feit til at det vil merkes...

8034521[/snapback]

Bruk knyttneve da.

Lenke til kommentar

Anira trenger ikke å vite noe :ph34r:

8034505[/snapback]

hæhæhæhæ. Soz, men vi kjører ærlighet her i gården. Dessuten så er jeg lykkelig gi...errr, forelska ^^ :D

8034512[/snapback]

Æsj, her skal jeg komme med en halvfønni kommentar om at Demille kan være med, men så blir du helt seriøs og greier :!:

Lenke til kommentar
jeg r attentionwhore numbah 1

Også er jeg heit, smart, sofistikert..skal jeg fortsette? :cool:

..Neida, men jeg er ikke over den perioden. Dessuten er det bare gøy å kødde.

8034530[/snapback]

Skjønner egentlig hva du mener. Var ganske så attentionwhore i min storhetsperiode( :ermm: ) jeg og.. Men ser tilbake på mine feil og håper jeg ikke faller ned dit igjen.

Men sånn girl to girl( :p ) Tror alle jentene her på forumet en gang har vært eller er litt attentionwhore. Man må bare passe på at det ikke varer for lenge.

Lenke til kommentar
Hun er en tøs :roll:

8034550[/snapback]

Og du er.... Nei, vent jeg er en hyggelig person.

Redhead: Jeg ser ikke noe i veien med det, er ikke som om jeg er seriøs. Om jeg kom med kommentarer som "Åh, jeg fryser sånn, kan noen varme meg" Og mente det. Da hadde det vært ille. Men jeg liker å gjøre narr av ting og bare vær elitt småteit i SO.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...