Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er ikke immun mot meg :cool:

8034432[/snapback]

Sorry søta, men jeg er nok det. Jeg vet hvordan du fungere så..jo :)

Blah...rart det der når folk du ikke kjenner bare kommer å prater til deg som om du har kjent de i mange år. Begynt ei på jobb nå som gikk parallklasse elns på ungdomskolen og tror at vi kjenner hverandre og er gode venner osv...liek WTF! I DON'T KNOW YOU BIATCH!

Lenke til kommentar
I need looooove. And lots of it.

8034468[/snapback]

and i has it all. BUT....its all Anira's, mwhahahahahahhaa :evil:

Blah...rart det der når folk du ikke kjenner bare kommer å prater til deg som om du har kjent de i mange år. Begynt ei på jobb nå som gikk parallklasse elns på ungdomskolen og tror at vi kjenner hverandre og er gode venner osv...liek WTF! I DON'T KNOW YOU BIATCH!

8034494[/snapback]

Og jeg kjenner en person som er slik. Fy FAEN han er slitsom. Du blir aldri kvitt han. It stays with you for ever....like luggage.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

8034494[/snapback]

Bitchslap henne.

Lenke til kommentar
Then you have come to the right man for the job.  :ph34r:

8034478[/snapback]

Hmm..

*vente på b-real*

8034495[/snapback]

Det var slemt! Du sårer meg. :(

ER ikke alle som er i mot deg... :)

8034463[/snapback]

Hyggelig :) Greit å ha et par stk som er på sin side

8034497[/snapback]

Du har meg. :D

Svarte heller, man må jo lage noen kontakter med jenter på et forum som er overfylt av gutter! :ermm:

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, hva mener du med mye hd i linjene? :p

Ah, hadde sånn buhund-schaefer blanding når jeg var liten.

Fy faen for en digg hund ^^ Eller, besteforeldrene mine har den nå.

8034450[/snapback]

Hd står for Hofteleddsdysplasi som du kan lese mer om her. Det er en arvelig lidelse som kommer av det dårlige oppdrettet som har vært på schæfer for å få lavere rumpe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...