Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta nå hintene og gi dere, please, da? Ikke vær slemme mot folk. Mange bryr seg om Demille.

8034320[/snapback]

Ah, så vi skal gi oss fordi mange bryr seg om demille? Så bare ikke helt hvor den siste setningen der passet inn.

Men helt greit at vi skal gi oss. No problemo :)

Lenke til kommentar
Tror jeg gjør det.

edit: men får se om jeg får råd da.

8034324[/snapback]

skal du ha en schæfer koster den rundt 10k. Du må regne med valpkurs (ca 2k) i tillegg, noe som er viktig for sosialisering for hunden. er veldig dumt å skaffe seg hund før du har fast jobb og orden i livet ditt hvis du ikke er veldig motivert og vil tilrettelegge livet ditt etter en hund :)

Tror jeg skiver mail til katteopdretter nå. Ble litt motivert og fikk ideer om hva jeg skal skrive.

-------

Har vært rar i hue og kroppen hele uka. dritsliten og migrene, kvalm heletiden. skal drekke på fredag, hvordan fikse kroppen til da? kan ikke være utslitt og irritert på bursdagen til svigermor.

Lenke til kommentar
Har vært rar i hue og kroppen hele uka. dritsliten og migrene, kvalm heletiden. skal drekke på fredag, hvordan fikse kroppen til da? kan ikke være utslitt og irritert på bursdagen til svigermor.

8034378[/snapback]

Spis riktig (veldig viktig) og få nok søvn. :thumbup:

Lenke til kommentar
*snip*

8034300[/snapback]

Redhead syns det er hyggelig å lese postene fra Ustedalen, fin underholdning for dagen. Men hun legger til at det også er veldig koselig. Redhead smiler!

Så begynner Redhead å fortelle litt om dagen sin, hun stater med å si "I dag har redhead vært flink å måkt snø ute." Så fortsetter hun med at "Hun har sett en film, Smokin' Aces, den var veldig bra. Redhead har egentlig brukt mesteparten av dagen sin på å slappe av", sier hun til Ustedalen. Hun kaster et blikk bort på Gråpus som ligger i senga og aner fred og ingen fare. Redhead sier "puspusps" i håp om at Gråpus skal høre det, men nei, gråpus sover så søtt, og det skal Redhead la henne fortsette med. Så Trykker Redhead på knappen "Legg til svar". Nå kan alle se hva Redhead har skrevet.

Edit: men nå ser Redhead at folk kanskje blir litt irriterte, så kanskje Redhead og Ustedalen skal gi seg for kvelden?

8034337[/snapback]

Ustedalen skal ærlig innrømme at han synes dette er både morsomt og hyggelig, men det ser ikke ut som resten synes noe særlig om at Redhead og Ustedalen snakker sammen. "Snakk om demokrati", tenker Ustedalen da han ser stygt på Bitex og Demille.

Ustedalen lurer på hva Smokin' Aces handler om, og om det er et bra film Redhead vil anbefale til han?

Ustedalen ser igjennom alle postene som har kommet i det siste. "Skal vi bare snakke vanlig?", spør han etter en stund.

Lenke til kommentar
skal du ha en schæfer koster den rundt 10k. Du må regne med valpkurs (ca 2k) i tillegg, noe som er viktig for sosialisering for hunden. er veldig dumt å skaffe seg hund før du har fast jobb og orden i livet ditt hvis du ikke er veldig motivert og vil tilrettelegge livet ditt etter en hund :)

8034378[/snapback]

Mhm, tur daglig hadde vært sunt for meg. Må få meg jobb da først også spare.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...