Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hjelper ikke en dritt når bikkja løper frem og tilbake, dritnervøs og bjeffer som en gal. Nå kan det være de 5-6 dobberne jeg har møtt har vært dårlig avl, men det er bare min erfaring :p

8034280[/snapback]

de er ikke mer nervøse enn eieren gjør dem... det er MIN erfaring... Er kjempeflotte familiehunder :)
Lenke til kommentar
Redhead smiler igjen, hun tenker for seg selv at denne smilingen ikke kommer til å ta slutt om de fortsetter å poste som dette. Så leser Redhead innlegget til Bitex, da mumler hun noe om "underholdning for leserne.." og fortsetter å skrive. Men samtidig tenker redhead at det er jo veldig hyggelig for henne også.

Så leser Redhead litt til på posten fra Ustedalen, hun kommer over setningen "Nok en flott post fra min nye favorittbruker.". Hun tenker med et smil om munnen "Tenk, jeg er noens favorittbruker. Favorittbruker! Ikke noe smått ord det nei."

Så spørr Redhead "Så, hva har du gjort i dag, Ustedalen" Og håper at hun sa det høyt nok slik at han hørte det. :)

8034243[/snapback]

Ustedalen synes det blir en del smiling, men det plager ikke han. Han liker å smile! I alle fall når det er vært noe å smile for.

Ustedalen ser at Redhead ikke brydde seg om Bitex sine uttalelser. Dette synes Ustedalen er flott. Han bryr seg ikke han heller! Han synes også dette er veldig hyggelig, og han har ingen planer med å slutte å snakke med Redhead.

Ustedalen hører at Redhead spør hva han har gjort. "Skal vi se! I engelsktimen fant jeg ut at jeg har en stil som må leveres inn i morgen. Det er noe dritt! Ellers så har jeg trent og gått på et møte om friidrettstreningen som begynner om morgen.", sier Ustedalen mens han tar seg på haken i en tenkene positur (slik som i avantaren). "Hva har du gjort da?", spør han med en forsiktig, sjenert stemme.

Lenke til kommentar
Omfg, jeg snakker med en gutt i tlf.

:roll:

8034293[/snapback]

Det har jeg og gjort i kveld. Såh! :ermm::tease:

8034299[/snapback]

Jeg gjør jo ikke det. Sku bare terge NorthGarden litt.

btw. Føler den samtalen redhead vs. Ustedal er litt sånn, bare mellom dem. Ingen bryr seg :ermm:

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Jeg vil ha en german shepard døøg

http://www.german-shepherd-dog.co.uk/new%2...erman%20Dog.jpg

Men ikke så oppavla at bakbeinet er så inni hampen bøyd.

8034260[/snapback]

Da kjøper du hvit

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
84.jpg

eller langhåret schæfer

10946_stor.jpg

eller så kjøper du rett og slett en schæfer fra brukslinjer, De kommrr ikke emd føkka rygg og gemytt.

Lenke til kommentar
Da kjøper du hvit

84.jpg

eller langhåret schæfer

10946_stor.jpg

eller så kjøper du rett og slett en schæfer fra brukslinjer, De kommrr ikke emd føkka rygg og gemytt.

8034314[/snapback]

Jeg liker ikke den nye standarden på schæfer jeg da... De er stygge i forhold til den gamle... De ser så underdannige ut med den "nye" rumpa...

Lenke til kommentar
Og hvem bryr seg om deg? :(

8034318[/snapback]

Jeg prøvde ikke være frekk els. Men bare, siden dere snakker bare dere to imellom, hvorfor ikke bare ta det over msn? Dere har jo holdt på en stund nå ;)

Men for all del, fortsett om dere vil. Bare jah, sier hva jeg føler. Skal være stille nå. :(

Lenke til kommentar
*snip*

8034300[/snapback]

Redhead syns det er hyggelig å lese postene fra Ustedalen, fin underholdning for dagen. Men hun legger til at det også er veldig koselig. Redhead smiler!

Så begynner Redhead å fortelle litt om dagen sin, hun stater med å si "I dag har redhead vært flink å måkt snø ute." Så fortsetter hun med at "Hun har sett en film, Smokin' Aces, den var veldig bra. Redhead har egentlig brukt mesteparten av dagen sin på å slappe av", sier hun til Ustedalen. Hun kaster et blikk bort på Gråpus som ligger i senga og aner fred og ingen fare. Redhead sier "puspusps" i håp om at Gråpus skal høre det, men nei, gråpus sover så søtt, og det skal Redhead la henne fortsette med. Så Trykker Redhead på knappen "Legg til svar". Nå kan alle se hva Redhead har skrevet.

Edit: men nå ser Redhead at folk kanskje blir litt irriterte, så kanskje Redhead og Ustedalen skal gi seg for kvelden?

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...