Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

vet lite om hvordan almadora oppfører seg da :)

Leasch: haha..

7414814[/snapback]

 

Istedet for å le av meg, kunne du bare svare på spørsmålet mitt. :ermm:

7414838[/snapback]

oi sorry.. trodde du kødda.. råner er jo et ord som er brukt i alle år.. En råner er en person som kjører rundt i bilen sin (gjerne pimpa opp) uten noen spesiell grunn.. korte versjonen.

7414854[/snapback]

 

Aah ja! Det var det. 1000 takk. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilen er en gammal volvo, hvor det eneste som er verdt noe er turbo motoren og de store høytalere som spiller skamstygg og bråkete lyd...Rein lyd bryr de seg ikk om..

 

De drar gjerne jenter i 14-16 års alderen og sjenker den fulle  baki bilen deres, for så å klå på dem når de sovner..

7414872[/snapback]

ja.. det var jo veldig generaliserende! :) Råner endel jeg å, men kjenner meg ikke igjen i noe av det der.. Råning er noe mange driver med, å mange av dem kjører fete biler. Jeg våger faktisk å påstå at de som har finest bil råner mest! :)

Lenke til kommentar
skal jeg skjemmes nå siden jeg liker å bare kjøre rundt i gatene å prate med kompiser eller noe?

7414909[/snapback]

Hvorfor kan dere ikke sette dere på et koslig sted å prate? :)

7414914[/snapback]

gjør det også, men jeg er så glad i å kjøre bil, å så kan man stille seg på torget å prate å spile musikk! :)

men ikke ta meg feil, jeg kjører ikke i en rallsjå av en bil med fjortiser i bilen. Huff, nei de liker jeg ikke!

 

best0: jeg liker å ta brekksleng å sladde osv osv.. men ikke for å imponere noen da, bare for å bli bedre å kjøre bil :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...