Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

hunder har skarpere tenner og dårligere ånde, dessuten er det mer kronglete å dytte pilla ned i halsen på dem.

8032013[/snapback]

L4r5 har en teknikk... :cool:

Han bare holder rundt kinna på hunden slik at hvis hunden prøver å bite L4r5 så biter hunden bare seg selv i kinnet ;) Da skjønner hunden fort at det ikke lønner seg å bite. L4r5 hadde doberman med kjempestore tenner. Når L4r5 holdt sånn var det bare å dytte pilla langt ned i halsen og masere halsen på hunden slik at pilla gikk nedover.

Katten min merker om det er noe i maten og nekter da å spise. Så eneste måten vi kan få i hu no tabletter er å pakke a inn i et pledd, en holder hu, og en annen må klemme på hver side av kjeften hennes, så den åpnes. Så putte tabletten inn og klemme igjen munnen. Det er den eneste måten det funker. Høres veldig brutalt ut, og hu blir litt furten etterpå. Men det går fort, så ingen skade skjedd :)

8032026[/snapback]

L4r5 synes ikke det høres så brutalt ut. Det er noe man må gjøre og det beste for dyret synes han

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
L4r5 lurer på om NgZ tror L4r5 er dum. L4r5 har da selvsagt prøvd dette men katten hans bare spiste rundt pilla...

8032002[/snapback]

Da kan Lars nekte å gi dem matfør de spiser pilla.

NgZ tror ikke Lars er dum, men han innser at hans egne katter kanskje ikke er de smartesete i verden, og tror innavl kan ha noe av skylden.

edit: NgZ synes at applemania bør ta en tur til psykologen dersom hun ikke føler at hennes psykiske helsetilstand er tilfredsstillende.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Doh!

L4r5 har endelig fått seg Last.fm og så er siden nede.. :(

8032164[/snapback]

Regga meg her om dagen :cool:

desverre så har jeg bare 14GB musikk på laptoppen jeg bruker nå så utvalget av musikk er begrenset.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
desverre så har jeg bare 14GB musikk på laptoppen jeg bruker nå så utvalget av musikk er begrenset.

8032177[/snapback]

Har kun 11gb selv, jeg.

EDIT- sida funker igjen.

And: Your musical compatibility rating with _L4r5_ is:

Very High

:w00t:

Endret av edge
Lenke til kommentar
Har kun 11gb selv, jeg.

8032264[/snapback]

Har en tendens til å laste ned hele diskografier på artister jeg liker så blir fort noen gb. På den andre pc'en min så har jeg nærmere 100gb med musikk. men siden det bare er 80gb hd på lappisen min så blir det ikke like godt utvalg her :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...