Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mushi joiner klubben og høyner deg med sultesteik og to timers gråtekavalkade.

8031940[/snapback]

L4r5 prøver og trøste mushi og si at det ordner seg sikkert... Alle har dårlige dager i blandt. Han mener man bare må gjøre det beste av de gode dagene og prøve å glemme de dårlige :)

Lenke til kommentar
Jeg tror det er noe galt med magen min. Når jeg nettopp har spist er jeg sulten, og jeg er aldri sulten ellers.

8031929[/snapback]

Du har fått mark

8031947[/snapback]

...Og det er utrolig ekkelt *grøss* Hver gang det tyter noen ut av ræva på kattene, går det kaldt nedover ryggen til NgZ.
Lenke til kommentar
Når jeg snakker om sesong to burde du la være å nevne sesong tre, synes du ikke?

8031911[/snapback]

Jeg trodde det sto sesong tre. Det var jo ikke meningen, det skjønner du vel?

Skjønner at du er sur på meg da, hadde jeg også vært. Men det er faktisk ikke den største overraskelsen at hun døde, du har større i vente.

Lenke til kommentar
L4r5 prøver og trøste mushi og si at det ordner seg sikkert... Alle har dårlige dager i blandt. Han mener man bare må gjøre det beste av de gode dagene og prøve å glemme de dårlige :)

8031955[/snapback]

mushi prøver å fortelle L4r5 at hun har personlighetsforstyrrelse.

Lenke til kommentar
Mush liker tydligvis ikke å snakke om seg selv i 3. person, men det gjør multisync..... :)

8031933[/snapback]

Ha! mushi klarer 3. person hun også.

8031946[/snapback]

Multisync sa ikke noe om at mushi ikke klarer, men at hun ikke liker(?) :)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
..Og det er utrolig ekkelt *grøss* Hver gang det tyter noen ut av ræva på kattene, går det kaldt nedover ryggen til NgZ.

8031956[/snapback]

Mennesker kan ikke få de ekle lange som kattene har. Vi har sønne søte små som spiser næringa vår og gjør at vi klør i rassen.

Multisync sa ikke noe om at mushi ikke klarer, men at hun ikke liker(?)  :)

8031963[/snapback]

You've got a point.

Lenke til kommentar
Da må du bare gi katten en tablett

8031966[/snapback]

L4r5 vet at noen katter nekter plent å ta tablett. Derfor foreslår han sånn pasta/krem du kan blande i foret i stedet. L4r5 har prøvd å tvangsfore en katt med tablett og da fikk han masse kloremerker

Lenke til kommentar
L4r5 vet at noen katter nekter plent å ta tablett. Derfor foreslår han sånn pasta/krem du kan blande i foret i stedet. L4r5 har prøvd å tvangsfore en katt med tablett og da fikk han masse kloremerker

8031979[/snapback]

Mushi har også prøvd det på 6 forskjellige katter. Hun fikk trøkt piller ned i halsen på alle unntatt en. Han spiste de frivillig etter hun gav opp. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Da må du bare gi katten en tablett

8031966[/snapback]

Det vet NgZ, men han synes det er ekkelt allikevel. Han gir dem ikke tablett før det trengs, og at det trengs vet han jo ikke før de ekle hvite parasittene kryper ut av analåpningen til katten som nettopp lå på fanget hans. Det er dessuten mammaen til NgZ som passer kattene. NgZ ga dem bare mat og kos når han følte for det.

mushi: Mennesker kan få ekle lange.

Lars: Bare putt tablettene i en leverposteibit eller kjøttklump.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Mushi har også prøvd det på 6 forskjellige katter. Hun fikk trøkt piller ned i halsen på alle unntatt en. Han spiste de frivillig etter hun gav opp.  :dontgetit:

8031985[/snapback]

L4r5 synes det er lettere å gi hunder markkur enn katter...

Lars:  Bare putt tablettene i en leverposteibit eller kjøttklump.

8031989[/snapback]

L4r5 lurer på om NgZ tror L4r5 er dum. L4r5 har da selvsagt prøvd dette men katten hans bare spiste rundt pilla...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
L4r5 lurer på om NgZ tror L4r5 er dum. L4r5 har da selvsagt prøvd dette men katten hans bare spiste rundt pilla...

8032002[/snapback]

Putter du en ert i maten til bikkja og gjemmer den så godt du kan, ligger den fortsatt igjen når han har slukt i seg maten på under to minutter. Er helt sykt.

Lenke til kommentar

8031979[/snapback]

Katten min merker om det er noe i maten og nekter da å spise. Så eneste måten vi kan få i hu no tabletter er å pakke a inn i et pledd, en holder hu, og en annen må klemme på hver side av kjeften hennes, så den åpnes. Så putte tabletten inn og klemme igjen munnen. Det er den eneste måten det funker. Høres veldig brutalt ut, og hu blir litt furten etterpå. Men det går fort, så ingen skade skjedd :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...