Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

*snip*

8031534[/snapback]

Redhead tenker da at det gjør ingenting at han må dra, hun har jo tross alt ferie, og kan sitte oppe lenge. Og uansett så har hun denne filmen hun skulle ha sett. Men Redhead venter litt med filmen, for først vil hun se gjennom alle de spennende bildene som Ustedalen har på hjemmesiden sin.

Men siden Ustedalen nå må gå, så vinker hun litt forsiktig, og tenker "sees snart" :)

8031562[/snapback]

Ustedalen fortet seg med aa spise. Aa sitte rundt svettende amerikanere var ikke det han hadde mest lyst til. Han forter seg tilbake og ser at Redhead har skrevet en ny post. Ustedalen blir glad og faar den uforklarelige foelelsen tilbake i magen.

Han er glad for at Redhead har ferie og vil sitte oppe lenge. Hun sier at hun liker bildene hans. For en utrolig foelelse! Redhead liker noe han har laget.

Ustedalen sitter nok en gang med et stort smil rundt munnen, men denne ganger er det ingen som ser han. Han har laert at store smil kan trekke til seg folk.

Ustedalen ser paa klokken. Den viser 12.40. "Svarte", tenker Ustedalen. "Fem minutter til jeg maa vaere i klasserommet og skolen er stor". Han innser at hans tid paa forumet er forbi for et par timer.

Han vinker hade til Redhead og resten av forumbrukerene, tar opp sekken sin og gaar til engelskklassen. :)

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kommet i puberteten altfor sent, nå dukket det plutselig opp to-tre kviser og plutselig har jeg vokst noen centimeter og jeg smeller med dørene og er irritabel... hva skjer? Fire år for sent ute gitt, bra timing :p

kenny-: Hvorfor får du ikke?

Endret av applemania
Lenke til kommentar
*snip*

8031732[/snapback]

Redhead smiler nok en gang når hun ser hvem som har postet. Hun løper ut på stua, tar med seg katta og skynder seg tilbake. Redhead hadde nemlig så lyst å kose litt med Gråpus. Hun leser at Ustedalen skal ha engelsktime, men hun blir ikke trist av den grunn, for hun vet jo det at de kommer til å snakkes seinere. Og nå får hun endelig en sjangs til å se den filmen som hun har utsatt i hele kveld. Bare Redhead greier å komme seg vekk fra forumet litt da, så hun får satt den på. Hun gleder seg til å se den, Smokin' Aces. Men hun gleder seg også til den er ferdig, for kanskje Ustedalen da er ferdig med engelsktimen sin.

Men nå må redhead ta seg sammen, ellers blir det aldri noe film.

Så da setter hun seg godt til rette, poster dette innlegget, og setter på filmen. :)

Lenke til kommentar
Lars, du er vel oslokar? Svar meg på spørsmålet da :p Kan gjerne være brun bule.

8031676[/snapback]

L4r5 er ikke en oslokar... Han har startet en tråd om forumtreff i grenland. Derfor burde folk skjønne at han ikke er fra oslo. :p

L4r5 kan gjerne komme med forslag til brune buler i Skien.

Nå har L4r5 sett hotel cæsar. Han tok også en kikk på gradestokken i stua. Den viste 17 grader så han fyrte opp. L4r5 har også raida medisinskapet til far, så nå begynner han å føle seg litt normal. Han tok ikke mye. Han tok bare en tramadol og en somadril. L4r5 liker somadril. Han spiste mye av dem før... Altfor mye...

En gang spiste han 10 av dem før han dro og bada. Da prøvde L4r5 å svømme over et tjern. Da han hadde kommet halvveis begynte armene å svikte. L4r5 skjønte da at det var lite lurt å spise masse mulskelavslappende før en lang svømmetur :p

Lenke til kommentar
TAKK SKAL DU FAEN MEG HA, APPLEMANIA!

I am never speaking to you again! :hrm:

8031852[/snapback]

Jeg trodde du hadde sett den på tv, da. Jeg visste jo ikke at du ikke følger med på tv. Jeg har ikke røpet noe for episoden har allerede blitt sent, så det så. Den ble sendt sist søndag, hvis du vil kan jeg sende deg alle episodene så du får tatt igjen oss vanlig dødelige :p

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...