Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

halve hodet? XD

Jeg har skinnet begge sidene, og jeg har hatt skinnede sider ganske lenge, men det er først nå det er langt nok bak til å bli noe særlig.

Men. Hver sin smak ^^

8029050[/snapback]

Blir vel halve hode når du har skinna begge sidene.

Jeg synes ikke det er pent, men så lenge du selv liker det, så er det sikkert rimelig care hva andre synes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moro hvordan farmor tror jeg er helt hjelpesløs her jeg ligger.

Og glemmer at jeg i går vandra rundt og laga meg mat selv og slikt.

Bare fordi jeg ikke orker å stå opp nå, så er jeg visst dødssjuk, selv om jeg endelig begynner å føle meg frisk :p

8029089[/snapback]

Har du egentlig vært frisk noengang hele tiden jeg har kjent deg? O.o

Lenke til kommentar
Men så igjen, så kan du si jeg har vært sjuk hele livet :p

På flere måter.

8029221[/snapback]

*Haha*

Hvem har da ikke det? :p

Bundy: nå ble jeg litt misunnelig. Jeg blir bare hivd til udugelige DPS og de klarer ikke få gitt meg en ny psyk engang.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Neh, tror det blir som før.

8029254[/snapback]

Nå kan du jo få noen fancy diagnoser og masse piller i hue og rævva som gjør at du mister matlysta, gå opp i vekt 10-20 kg, gjør at du kaster opp eller ikke sover på flere uker. Velkommen i klubben.

Lenke til kommentar
Nå kan du jo få noen fancy diagnoser og masse piller i hue og rævva som gjør at du mister matlysta, gå opp i vekt 10-20 kg, gjør at du kaster opp eller ikke sover på flere uker. Velkommen i klubben.

8029261[/snapback]

Neh, vil ikke ha piller.

Sånn som du beskriver det tror jeg ikke det er verdt det :wee:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
DPSer er stort sett ubrukelige :p

Jeg jobba litt innom DPS her og kjenner en som jobber der og han sier de i bunn og grunn ikke får gjort noe særlig :p

8029272[/snapback]

No shit. Etter jeg hadde vært der to ganger sa damen at hun kastet bort tiden sin på å snakke med meg fordi jeg ikke åpnet meg opp for henne, og hun gadd ikke bruke mer tid på meg når det var så ubrukelig. Jada. Takk for den liksom.

Lenke til kommentar

Faen, for en jævlig dag jeg har hatt, først står jeg opp og er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å reise meg, så finner jeg ut at stolen min er ødelagt, så blir flatskjermen min ødelagt og jeg må bruken en gammel dritt av en crt-skjerm som gjør at jeg får vondt i hodet pluss at jeg egentlig ikke har plass til den på bordet mitt, og nå må jeg bruke alle pengene jeg skulle bruke på 500GB HDD på ny skjerm istedenfor. Pluss at jeg må låne penger av faren min så nå skylder jeg han snart en tusenlapp eller to.

Har resten av SO det bra da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...