mushi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 De hadde ikke nevnt i annonsen at vi var interessert i å bo her videre. *skuffet* Eiendomsmegleren sa at han skulle gjøre det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hmm. Da får jeg få noen til å rane en bank for meg, gi meg pengene og så skal jeg kjøpe det huset deres mushi Så kan jeg flytta hjemmefra og komme nærmere deg Woohoo, to fluer i en smekk ^^ edit: eller bare gi dere full rett til huset, funker sikkert også, siden jeg sannsynligvis ender opp på et mindre hyggelig sted etterhvert som snuten finner ut hvor pengene tok veien og hvem som sto bak det hele Endret 26. februar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Det vil si at huset du bor i skal selges, og dere må ut ASAP? Er i samme situasjon, huset jeg leier i selges til sommeren. Men min ordnet seg heldigvis raskt. Jeg hadde tenkt å ta opp en mill i lån og kjøpe leilighet, men det er jo klin umulig å finne noe her. Så sjekka jeg bare tilfeldigvis Finn.no sine "til utleie"-annonser, fant en glimrende 50kvm 2-roms hybel m/ alle hvitevarer+strøm+kabeltv til 5000 mnd, bare 10 minutter unna her med tog. Den har jeg etterhvert sikret meg, selv om eierne på død og liv ville ringe referanser på jobben og hjemme for å sjekke at jeg var en skikkelig fyr Skal signere kontrakt til uka. Endret 26. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg elsker dilemmaer. Pluss, at jeg vil finne på noe. =D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Vi skal fortsette å bo her hvis vi får lov av den nye huseieren. Vi er snille leieboere, så vi blir nok bare kasta ut hvis vi ikke kan ha katt, eller de nye skal bruke leligheten til slektninger elns. Skal kjøpe lelighet til sommeren, så blir nok møkka lelighet hvis vi må flytte så vi får spart litt penger. Dessuten har vi 3 mnd på å komme oss ut uansett. Ikke noe stress. Høres forreseten ut som en veldig bra lelight bitex Endret 26. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg elsker dilemmaer. Pluss, at jeg vil finne på noe. =D 8028551[/snapback] Heldige jævel med vinterferie, skole på gang her Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Heldige jævel med vinterferie, skole på gang her Lålål. Have phun at zeh zk00l, Luffziboi. =D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hm. Her er det noen som ikke har lest norges lover. Stakkars hunden som er død snart. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=94...pos=11&tot=3280 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Å selge dyr er så utrolig mislykket. Dyr skal være gratis. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hm. Her er det noen som ikke har lest norges lover. Stakkars hunden som er død snart. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=94...pos=11&tot=3280 8028582[/snapback] Hva er feil? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hm. Her er det noen som ikke har lest norges lover. Stakkars hunden som er død snart. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=94...pos=11&tot=3280 8028582[/snapback] Hva er feil? 8028599[/snapback] Forskrift om hunder. § 1. Forbud mot farlige hunder Det er forbudt å holde, avle eller innføre farlige hunder, eller å innføre sæd eller embryo fra farlige hunder. Hunder av følgende typer, og blandinger der en eller flere av disse er med, anses som farlige hunder, uansett blandingsforhold: a) Pitbullterrier, b) amerikansk staffordshire terrier, c) fila brasileiro, d) toso inu, e) dogo argentino. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 b) amerikansk staffordshire terrier, 8028611[/snapback] Den i annonsen er da av italiensk avstamming? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Skjer i SO i dag da? Jeg skal til kyropraktorn kl 2. Jeg gruer meg :/ Noen som veit om det er vondt å bli knekt opp? Jeg både gruer og gleder meg egentlig. Har lyst å få det bedre med ryggen. En annen ting er at jeg kun har 400kr i lommeboka og 0 på kortet, så får håpe de skriver ut giro xD Jeg har lønn på torsdag tho, kanskje til og med onsdag Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Den i annonsen er da av italiensk avstamming? 8028618[/snapback] Den er i norge, hvor den er født er ett fett. Det er ulovlig å avle, omplassere, selge og importere amstaff. I alle tilfeller ender det med avlivning. Blir bikkja gravid og purken finner det ut, blir mamma og valper avlivet. Har du en hund som liger amstaff, er det ditt problem og du må selv bevise av det ikke er amstaffblanding. Klarer du ikke det, blir den avlivet. Amstaff har vært forbudt siden aug. 2001, og du må ha alle vaksiner, chip og den må være regsistrert før den datoen, for å unngå avlivning. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ingen far for spiseforstyrrelser, men feilernæring kan hende. Folkehøyskole mat er ikke akurat det mest næringsrike en får tak i. 8028490[/snapback] Du er ikke blitt smelt på tjukka da? Hormoner kangjøre mye rart med håret de også! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 mushi: det er da ikke en amstaff vi snakker om? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 mushi: det er da ikke en amstaff vi snakker om? 8028639[/snapback] amerikansk staffordshire terrier Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 amerikansk staffordshire terrier 8028642[/snapback] ok. Så mye for mine bikkjekunnskaper. Er ikke rart når han kaller den for "Staffordshire Bull Terrier" da. Jeg trodde det var snakk om forskjellige raser. Den ser jo søt og uskyldig ut da, stakkars. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Den ser jo søt og uskyldig ut da, stakkars. 8028658[/snapback] Skyld på saten og hundebitt.no som alle andre. Ingenting å få gjort med det. -------------- Selv om du ikke liker å betale NRK-avgiften, hjelper det ikke å la være. Først kan regningen bli dobbelt så høy, deretter blir du trukket i lønn. Betal før 1. mars! http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=169040 Flaks jeg leste avisen idag. "Den som har studielån eller trygd regnes ikke som forsørget av andre og skal betale egen avgift selv om de bor hjemme. Leier du en bolig der det finnes mottakerutstyr skal du betale egen avgift for denne. Er du student og har flyttet på hybel må du betale lisens." Endret 26. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 zOMG. Da går jeg og dusjer før jeg skal bli antastet og knekt opp som en sjokoladeplate. Brb 2 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg