Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, skulle ønske jeg hadde 186 spenn bare til å svi på hva jeg ville akkurat nå.

Jeg vil ha denne.

Veldig keen på den faktisk :p

Men da trenger man penger.

Ja ja.

Tror disse tre ukene uten mat egentlig har redda meg litt fra den avhengigheten, men jeg tror jeg har vært / er nærme sukkeravhengighet selv :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Tror disse tre ukene uten mat egentlig har redda meg litt fra den avhengigheten, men jeg tror jeg har vært / er nærme sukkeravhengighet selv :p

8028298[/snapback]

Faen jeg er så jævla avhengig. Har vært det siden jeg var 12. Et under at jeg veier 50 kg enda og bare har hatt hull i tenna en gang.

Lenke til kommentar

8028298[/snapback]

Faen jeg er så jævla avhengig. Har vært det siden jeg var 12. Et under at jeg veier 50 kg enda og bare har hatt hull i tenna en gang.

8028317[/snapback]

Tror kanskje jeg har vært veldig avhengig av sukker tidligere.

Sånn type ungdomsskoleperioden hvor vi sneik oss over til Narvesen så ofte vi kunne for å kjøpe snop, og senere over på caféen for å kjøpe kakao med krem.

Og videre over på VGS hvor det var å kutte ut en baguett for å få råd til cola og sjokolade.

Ikke rart jeg veier over 90 kg.

Et under at jeg bare har hatt 2 hull og at det var etter at jeg slutta på skolen og kom i arbeid og slutta med brus og snop og begynte å pusse tenna oftere og bedre.

Sære greier :p

Lenke til kommentar

Vekta mi har grodd fast den også :p

Skulle tro den ble redusert litt ettersom jeg så og si ikke har spist på 3 uker - vel 2 yoghurt om dagen med 0,6% fett, men...

Men neida, her ligger jeg og er fortsatt 94 kg.

Akkurat som jeg var før jeg begynte på brus igjen, og som jeg var de 7 månedene uten brus og de siste 3 månedene da jeg levde på vann og sukkerfri saft, og perioden da jeg trente osv.

Jeg er låst på 94 kg.

Kjedelige greier.

Eller, det var en periode da jeg levde sunt etter pappas regler og gikk mye tur og sånn at jeg gikk opp til 99 av en eller annen grunn (var ikke muskler), men kom raskt ned til 94 igjen da jeg slutta å leve som pappa :p

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som klarer å få anoreksi smurf, du er tydligvis en av dem. Det er ikke noe vits å trene hvis du ikke eter. Du går heller ikke ned i vekt spesiellt mye hvis du ikke eter. Poenget er å forbrenne mer enn det du får i deg, og du må spise værtfall 2000 kalorier om dagen.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Steffy, ingen fare.

Jeg har gitt det opp nå.

Nå er jeg fornøyd med vekta mi.

Fornøyd med kulemagen min som jeg presser inn i trange bodyer, topper og bestemors sommerkjole, tar bilde av og legger i RPP mens jeg sodomerer colaflasker, så dere skal få underholdningen deres.

mushi, nei jeg vet.

Jeg er binge-eater i følge mamma.

Vel, jeg var i alle fall.

Lenke til kommentar

8028423[/snapback]

En har også den greia med at vekta er låst ganske lenge, også plutselig raser man ned fordi kroppen har brukt opp det den har lagra..

Jeg får ikke viker eller noe, jeg er da jente, men jeg har alltid hatt tykt og pent hår, nå er det tynt og pistrete :(

8028449[/snapback]

Samma her O.o Tror jeg skal slutte og farge det.. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg får ikke viker eller noe, jeg er da jente, men jeg har alltid hatt tykt og pent hår, nå er det tynt og pistrete :(

8028449[/snapback]

A: du har spiseforstyrrelser

B: du spiser ikke sundt nok

I begge tilfellene fører mangel av B-vitamin til pistrete hår, derfor kjøp B-vitaminer eller spis mye av ting som inneholder det.

Vi har også alt. C:

Du farger håret ofte (en gang i mnd eller oftere) eller tar permanent/rettetang.

Løsningen på det her er lett, det er bare å kjøre noen hårkurer og ikke bruke hårfarge/rettetang på håret det neste halve året.

En har også den greia med at vekta er låst ganske lenge, også plutselig raser man ned fordi kroppen har brukt opp det den har lagra..

8028463[/snapback]

Siden jeg begynte å trene har jeg faktisk gått opp tre kg. Er første gang siden 8. klasse at vekta har beveget seg. Siden jeg er unconsistant med ting jeg gjør, og ikke har trent på en uke, gjør nok at jeg er nede i 50 igjen.

-------------

Huset er lagt ut for salg nå :ph34r: 3,25 skal de ha for det.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
    * periodically does not exercise control over consumption of food

* eats an unusually large amount of food at one time, like a whole pizza

* eats much more quickly during binge episodes than during normal eating episodes

* eats until physically uncomfortable

* eats large amounts of food, even when they are not really hungry

* always eats alone during binge eating episodes, in order to avoid discovery of the disorder

* often eats alone during periods of normal eating, owing to feelings of embarrassment about food

* feels disgusted, depressed, or guilty after binge eating

Om man ser bort fra det å føle seg skamfull eller skyldig eller deppa eller flau over overspisinga og det der, så er det ganske meg anno ungdomsskolen.

Legg også til at jeg pleide å sovne med en gang etter at jeg kom hjem fra skolen eller etter middag og at jeg sov til neste dag over store perioder.

Både når jeg hadde slike heavye spiseperioder og ellers.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...