Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med det der ja TLZ, særlig det med læring i en jobbsituasjon i forhold til på skolebenken, for det har jeg virkelig fått erfare.

Ettersom jeg går VK2 Serviceelektronikk, som beklageligvis har hovedvekt på data (og kontorfag), så har jeg noen timer i uka hvor jeg skal lære å fikse kopimaskiner. Var en del nede på kopilaben vår og skrudde mye på maskinene i håp om å finne de komponentene vi fikk beskjed om å finne, men verken fant eller forstod en dritt. Så kom det en utplasseringsuke, hvor jeg valgte å være hos Konica Minolta og drive med kopimaskiner, og bare etter et par dager der, så hadde jeg allerede lært mye mer enn på skolen, og lå lysår foran resten av klassa når jeg kom tilbake til skolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<whine>

*skolesnip*

</whine>

8027484[/snapback]

Erfaring er det beste imo. Men slik systemet er i dag, må man nok gå en god del på skole for å få tilgang til erfaringen.

Vet ikke, "alle" i klassen slet også med det. Muligens fordi det nettopp har vært ferie?

8027503[/snapback]

Jeg har bare hatt helg. Er syk nå, var syk i går, var syk på lørdag. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Skole er så jævla meningsløst. Eller, mulig intensjonen med det er bra... men resultatet er ræv. Det er instutisjon som ødeleggger ungdommen. Dreper livsgnisten, dreper selvtilliten, dreper lysten til å lære.

8027503[/snapback]

Akkurat nå syns jeg skolen er ganske interessant jeg. :)

Kanskje tatt ett feil valg?

Lenke til kommentar
Skole er ok da, eller allmenn (st). Men strenge lærere med høye krav og mye arbeid demper litt på stemninga. Buut look on the brightside, du får et bra grunnlag og kan gå nesten hva du vil etter vgs.

Woho, nå skal jeg til verdens 5. styggeste by, Drammen :w00t:

8027885[/snapback]

Hvilken by er nr. 1, 2, 3, og 4?

Lenke til kommentar
Skole er ok da, eller allmenn (st). Men strenge lærere med høye krav og mye arbeid demper litt på stemninga. Buut look on the brightside, du får et bra grunnlag og kan gå nesten hva du vil etter vgs.

Woho, nå skal jeg til verdens 5. styggeste by, Drammen :w00t:

8027885[/snapback]

Skole ftw :love:

Drammen ja, ikke langt unna meg det :wee:

btw: Vi har landets nest styggeste bygning i bygda vår :!:

Lenke til kommentar
Ew, da blir jeg heller skallet.

8028028[/snapback]

Ah... teh h0ly w1k1

Det er mye b-vitaminer i

* Brokkoli

* Vørterøl

* Korn

En annen grunn til at du mister håret kan være fordi du har fått en overdose av A-Vitamin.

Tegn på overdose

Overforbruk av vitamin A kan forårsake kvalme, irritabelt og tåkete syn. I tillegg kan håndflatene og fotbladene bli oransjeaktige hvis en person har fått for mye vitamin A. Vitamin A-forgiftning kan føre til veksthemming, hårtap og forstørret milt og lever i høy grad. Overdoser blant gravide kan gi skader på fosteret, og det kan være en sammenheng mellom for høyt A-vitamininntak og benskjørhet hos enkelte. Isbjørnlever har et ekstremt høyt innhold av vitamin A og er derfor giftig.

Ahh... Spist mye isbjørn lever i det siste?

EDIT: Fikk bare så lyst til å poste det bildet her

post-91610-1172485536_thumb.png

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...