Skarstard Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Åh..Du aner ikke hvor godt du har det Skarstad.hehe... 8027240[/snapback] Det er godt å sove lenge, ja, men jeg plages noe å skrekkelig de dagene jeg må opp tidlig til gjengjeld. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Bra du sluttet å røyke og ikke tok hardere stoffer. Kan jeg spørre om hvilke type piller du tok? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Det gikk mest i piller som sobril,jeg viste faktisk ikke hva slags innvirkinger sobril hadde..Eller hva den skulle brukes til...Så lenge pillene vi tok hadde den virkningen som vi håper det skulle ha så kjørte vi i oss det meste..Men vi kjørte i oss alle slags tabletter som hadde rød trekant på.....Da ble vi nokså stein når ble blandet det med alkohol...Men ble det for mye enten med tabletter eller alkohol så gikk det fort gale..For å være helt ærlig så husker jeg ikke engang 1/3 av tablett typene vi brukte..Og vi gjorde hva som helst for å få tak i det...Og da mener jeg alt..Vel vi drepte ingen altså.hehe Er sikker på at det er mange ungdommer der ute som eksperimenter med sånt nå som vi gjorde..Det samme gjelder de og andre der ute... Ikke rot dere borti piller,hasj av noe slags eller drikking med piller eller hasj..Det er kun dere selv det går ut over etter mange års bruk...Tro meg... Endret 26. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kommer aldri til å rote meg borti dop. Noe jeg har lovt meg selv. Blir litt overraska over hvor mye dop det er her i USA. Kan vedde på at 60 % av skolen min har røyket hasj. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Vel i usa så er det mest crack det går i..Og cannabis bruker de som forrett.hehe Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Vel i usa så er det mest crack det går i..Og cannabis bruker de som forrett.hehe 8027272[/snapback] Går i en del crack ja, men cannabis er det mest populære. I alle fall her jeg bor! Er crack som gjør deg tynn? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Som gjør deg tynn.hehe..Vel de fleste stoffer gjør deg tynn..Hvis du bruker stoff hver eneste dag så er det det eneste du tenker på..Vel ikke alt...Hasj,cannabis så får du vanvittige matkick og du eter som faen.... Ut av alt jeg har gjort så er ikke drikkingen og røyking og pillebruken det som hatt satt dypest sår i meg...for å si det sånn.. Det var sniffing.....Og jeg snakker ikke om småting som limsniffing..det er for smågutter...Og jeg vil helst ikke si det åpent her i forumet selv om jeg har snakket åpent om alt annet.. Og etter alt dritet jeg har holdt på med gjennom årene..Hva sitter jeg igjen med? Jo det er i stor grad angst,depresjoner,dårlig motorikk,utrolig dårlig hukommelse,værre enn jeg hadde da jeg begynte med det.hehe og har meget store problemer med konsentrasjonen.Og pluss at jeg da sliter fra før av med dysleksi... Endret 26. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Helt greit, jeg skal ikke tvinge deg å si noe. Men nå stikker jeg til sengs. Trøtt som fy, og opp om snart 7 timer. Ha en flott dag i fedrelandet. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Takk for psykologi timen Ustedalen.hehe Ny time neste uke? hehe Roger that..god natt Endret 26. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ny time neste uke ja. God natt! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) All by myself, Don't wanna be; All by myself Anymore. All by myself, Don't wanna live; All by myself Anymore. Endret 26. februar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 All by myself,Don't wanna be; All by myself Anymore. All by myself, Don't wanna live; All by myself Anymore. 8027292[/snapback] Academy Awards var spennende. *Dusj* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Etaten, ja, godt mulig den beste norske serien noensinne. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 All by myself,Don't wanna be; All by myself Anymore. All by myself, Don't wanna live; All by myself Anymore. Er utrolig fin den sangen skarstad.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Da var jeg våken for litt siden, og nå er det tid for skole Laaang mandag på meg ja. prekæs. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Snakkas, Shikaru Da stikker slasken også, *vinke til SO* Endret 26. februar 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva skjer med meg? Hadde det vært skole idag ville jeg vært kjempe trøtt. Men idag sliter jeg med å sove til halv 8 Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Man står opp daue fuckings trøtt og har mest lyst til å bare ringe å si at man er syk så man for sove videre, men på en eller annen måte så klarer man å karre seg opp av senga, kle på seg og gå ned på det helvettes glatte føret som er..sette seg ned på jobb, ta fram mitt egent tastatur, logge seg på og så sjekke nårtid man har pause for så å finne ut at MAN SKAL IKKE PÅ JOBB FØR 1700!!!!!!!" FAEN TA MANDAGER! FORPULT DRITDAG!%! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvorfor har alle, inkludert meg, problemer med å sove nå for tiden? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Skole er så jævla meningsløst. Eller, mulig intensjonen med det er bra... men resultatet er ræv. Det er instutisjon som ødeleggger ungdommen. Dreper livsgnisten, dreper selvtilliten, dreper lysten til å lære. Metoden er å ha for mange oppgaver til at man kan klare dem, slik at man føler seg elendig, når det endelig ser ut til at man rekker noen så fremskyndes de for at man ikke skal kunne klare dem(og få mestringsfølelse, hallo... dette er jo IKKE bra for ungdommen.) Lærerene er så jævla u-engasjerte at selv fag som en før syntes var knallspennende blir trøttig kjedelig. Jeg hater skolen. La meg repetere det: Jeg HATER skolen. Jævla drittsystem. Ødelegge folk... Har nettopp hatt ferie, der jobba jeg. Gud hvor mye bedre det er. Man føler man for gjort noe, ting har mening. Man lærer virkelig ting. (Skulle tro man gjorde det mest i skolen...) Man får gjort ting, med tidsfrister som er laget for at en skal presse en, men samtidig være mulig å overholde dem, man får laget produkter for får respons. Hadde det ikke vært for at jeg bare er noen måneder fra å bli ferdig med VGS for godt så tror jeg hadde droppet ut og begynte å jobbe. </whine> Hvorfor har alle, inkludert meg, problemer med å sove nå for tiden? 8027484[/snapback] Vet ikke, "alle" i klassen slet også med det. Muligens fordi det nettopp har vært ferie? Endret 26. februar 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg