Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei..Er ikke det dessverre..Men er som regel det jeg sover om natten..Er jeg heldig så sover jeg 3-4 timer om natten..Men er jeg våken i 48 timer så klarer jeg å sove i 10 timer eller noe sånt..Er vel mest sånn at i dette tilfelle så er jeg nokså spent og har "sommerfugler" i magen når jeg skal begynne på web design kurs idag..måtte stått opp om 3 timer alikevel..hehe

Lenke til kommentar

Jeg sliter med angst og depresjoner..for å være helt ærlig...Det som gjør det..Da går det ut over søvnen..De vet det de som sliter med dette også..Kommer sikkert til å kollapse en dag...Håper bare det ikke skjer når jeg er ute å kjører for da sliter jeg..vil ikke ende godt det.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Hehe..Jeg har ikke kollapset ennå..Og jeg har holdt på sånn i mange år nå...Men en dag sier det nok stopp....Angst og depresjonen er årevis med drikking og stoff...Som dagens ungdom vil merke på kropp og sinn hvis de holder på som jeg gjorde i mine yngre dager..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Åh..Du aner ikke hvor godt du har det Skarstad.hehe...

Min onkel er sånn også faktisk...Han kan sove søren meg i 20 timer til et helt døgn uten problemer han.....Min far han sover i løpet av 5 minutter på puten...helt latterlig..Jeg bruker flere timer på å få sovne når jeg ligger meg på puten...Skal jeg sovne i løpet av 10-15 minutter så må jeg ha vært oppe i 48 timer...da sovner jeg nesten med engang.hehe

Jeg har faktisk vært så heldig at jeg ikke rotet meg borti hardcore stoff som heroin,amfetamin og sånt....Det jeg mest holdte på med var Cannabis,hasj og marihuana og en god del av piller..

Hadde jeg ikke hatt sånn skrekk for sprøyter så hadde jeg sikkert vært enda lenger nede i driten enn det jeg var på slutten...Så jeg er glad jeg ikke er noe glad i sprøyter..Ja det er andre måter og innta det på men det gav meg en "god unnskyldning til å ikke begynne med det...

Røyke,piller og alkohol var en daglig dags kost for meg i mange år...

Etter at en kamerat av meg omtrent døde foran øyne på meg etter at vi hadde kjørt i oss piller og drukket som bare det..så gikk det opp for meg at sånn kan jeg ikke holde på lenger..Var faktisk meg som reddet han...Etter det så var det bare røyking og drikking det gikk i..

Noen år etter det så fikk jeg et mega anfall etter at jeg hadde røykt noe greier direkte fra marokko eller hvor det nå var fra..Tror det var marokko..Litt blurry en del ting-hehe..Vel alikevel så fikk jeg ett mega angst anfall sånn at jeg hoppet ut fra vinduet mitt..Var ikke mer en 3-4 meter ned til bakken men da fikk jeg skikkelig støkk i meg..Det var siste gangen jeg røykte....hehe

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...