Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må vise deg verdig til å være mod, og ikke bare henge i OT-delen av forumet. Kan funke hvis du er jente, men det er du desverre ikke.

 

Jeg hadde vist et langt stykke igjen før jeg "var moden nok"  :hrm:

7414521[/snapback]

Henger ikke bare i OT-delen av forumet da :wee:

 

hmm, ikke alt skal være like enkelt mushi

Lenke til kommentar
hehe. ja jeg er litt wannbe mod her inne. Må jo sørge for at barna mine oppfører seg skikkelig  :innocent:

 

Må snart hjelpe svigermor med å flytte. Ajs. Slipper heldigvis å bære mye fordi jeg har ødelagte håndledd. Men jeg må dra opp dit. Vil ikke. Vondt i magen og jeg spiser/drikker suppe.

 

Heter det å spise eller å drikke suppe? Er ikke så mye å tygge liksom  :hmm:

7414475[/snapback]

Det heter å spise suppe. Selv om det, som du sier, ikke involverer mye tygging, men mer drikking.

 

Forøvrig skulle jeg gjerne sett deg som moderator. Så kunne du banket litt vett inn i alle idiotene på forumet. :thumbup:

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Forøvrig skulle jeg gjerne sett deg som moderator. Så kunne du banket litt vett inn i alle idiotene på forumet. :thumbup:

7414545[/snapback]

Jeg skal ikke undervurderes.

 

Hadde vært rettferdig som fy, for jeg veit godt hva som irriterer meg mest med moderatorene, siden de er her temmelig ofte.

 

 

EDIT: To the Skropel-mobil! Ramnes here I come!

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Vi venter fremdeles på eksemplet ditt Almadora (hmm.. skriveleif?)

 

Nå har jeg ikke sett avatarene du lager, men vis det er sant det folk sier. At du bruker paint. Har jeg forståelse for at folk synes du er useriøs. Du trenger heller ikke å klage over at du ikke har photoshop. De fleste har ikke det, ivertfall ikke lovlig. Last ned gimp (gnome image manipulator) istedet. Det er gratis og (nesten) like bra som photoshop.

 

Stemmer for at både Luchy og mushi blir moderatorer i SO :D

 

btw: slutt med spaminga almadora. Ingen andre enn deg selv som har noe utbytte av det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...