mushi Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ikke tro at du er mora mi! Dra til helvete! 7414510[/snapback] Sett deg ned og spis opp grønsakene dine ellers blir det deng! Jeg er temmelig sikker på at du bor foran PC-en og har SO6 som startside. 7414512[/snapback] Neida. Jeg bare har ikke noe liv. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du må vise deg verdig til å være mod, og ikke bare henge i OT-delen av forumet. Kan funke hvis du er jente, men det er du desverre ikke. Jeg hadde vist et langt stykke igjen før jeg "var moden nok" 7414521[/snapback] Henger ikke bare i OT-delen av forumet da hmm, ikke alt skal være like enkelt mushi Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Neida. Jeg bare har ikke noe liv. 7414534[/snapback] Vel talt Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg er temmelig sikker på at du bor foran PC-en og har SO6 som startside. 7414512[/snapback] Jeg har http://www.diskusjon.no som startside... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) hehe. ja jeg er litt wannbe mod her inne. Må jo sørge for at barna mine oppfører seg skikkelig Må snart hjelpe svigermor med å flytte. Ajs. Slipper heldigvis å bære mye fordi jeg har ødelagte håndledd. Men jeg må dra opp dit. Vil ikke. Vondt i magen og jeg spiser/drikker suppe. Heter det å spise eller å drikke suppe? Er ikke så mye å tygge liksom 7414475[/snapback] Det heter å spise suppe. Selv om det, som du sier, ikke involverer mye tygging, men mer drikking. Forøvrig skulle jeg gjerne sett deg som moderator. Så kunne du banket litt vett inn i alle idiotene på forumet. Endret 3. desember 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jeg er temmelig sikker på at du bor foran PC-en og har SO6 som startside. 7414512[/snapback] Jeg har http://www.diskusjon.no som startside... 7414542[/snapback] Det var helt irrelevant = spam ey Orresnei! hva med meg? Endret 3. desember 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Pass på quotingen lilleslem Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Forøvrig skulle jeg gjerne sett deg som moderator. Så kunne du banket litt vett inn i alle idiotene på forumet. 7414545[/snapback] Jeg skal ikke undervurderes. Hadde vært rettferdig som fy, for jeg veit godt hva som irriterer meg mest med moderatorene, siden de er her temmelig ofte. EDIT: To the Skropel-mobil! Ramnes here I come! Endret 3. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 har den gode, gamle google.no som forside Jeg er trofast mot Google, har vært det i 5år Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har sol av go gammal vane... Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 sol.no er latterlig min mening Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 av eller annen grunn har jeg opera search som startside.. den som er standard med opera.. gidder ikke skifte når man har snarveier stående Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Startsiden.no er en fin startside Endret 3. desember 2006 av Demille Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Startsiden.no er en fin startside 7414625[/snapback] det er en all time classic! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Alle de tøffe gutta bruker "forsett fra forrige gang", fakta. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har aftenposten som startstide. Slå den. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Alle de tøffe gutta bruker "forsett fra forrige gang", fakta. 7414635[/snapback] Agreed. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Herr. Ueland er her for å innfri mitt største ønske! Make me a moderator! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Alle de tøffe gutta bruker "forsett fra forrige gang", fakta. 7414635[/snapback] Nei...da kommer jo bare pr0n opp Jeg bruker sol av goooo gammel vane.. Den har alltid vært der siden vår første data med nett som jeg kan huske... Er jo rett å slett kos Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vi venter fremdeles på eksemplet ditt Almadora (hmm.. skriveleif?) Nå har jeg ikke sett avatarene du lager, men vis det er sant det folk sier. At du bruker paint. Har jeg forståelse for at folk synes du er useriøs. Du trenger heller ikke å klage over at du ikke har photoshop. De fleste har ikke det, ivertfall ikke lovlig. Last ned gimp (gnome image manipulator) istedet. Det er gratis og (nesten) like bra som photoshop. Stemmer for at både Luchy og mushi blir moderatorer i SO btw: slutt med spaminga almadora. Ingen andre enn deg selv som har noe utbytte av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg