Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit: samme her L4r5. Men tror løsningen er trening, så kroppen begynner faktisk å be deg om mat, i stedenfor at du bare stapper i deg det :p

8025358[/snapback]

Prøver å trene, men er ikke så lett når tida ikke strekker til...
Jeg sliter med å spise mat for tiden faktisk  :( . Må venne meg til å orke mer mat...

8025374[/snapback]

Me too... Eier ikke matlyst. Blir bare å spise for å ikke gå sulten. Blir ofte ikke sulten end'gang...

8025378[/snapback]

samme her :/ Studentlivet er tough shit. Og det er ikke alltid jeg har energi til overs til å gå løs på treninga. Får vondt i kroppen bare av tanken. Men fy faen, jeg gleder meg til det blir varmere og jeg ser asfalt på veiene. Da er det ut på sykkeln :D Tipper jeg gir opp tobakken også (får håpe det).

Lenke til kommentar
samme her :/ Studentlivet er tough shit. Og det er ikke alltid jeg har energi til overs til å gå løs på treninga. Får vondt i kroppen bare av tanken. Men fy faen, jeg gleder meg til det blir varmere og jeg ser asfalt på veiene. Da er det ut på sykkeln :D Tipper jeg gir opp tobakken også (får håpe det).

8025404[/snapback]

Planlegger å gi opp kistespikern jeg også... Håper jeg klarer det.
Lenke til kommentar
Akkurat det jeg skal prøve på,Demille. Men jeg blir nesten mett før jeg har begynt å spise xD. Anyways jeg gruer meg til i morgen...skole  :cry: . Så må nesten gå. Snakkes alle sammen!

8025424[/snapback]

Bra ;)

Grue seg til skole? Sant nok det kan være kjedelig, men ikke gru deg =/

Sov godt.

Lenke til kommentar

8025404[/snapback]

Planlegger å gi opp kistespikern jeg også... Håper jeg klarer det.

8025434[/snapback]

Antall forsøk hittil (varighet: 2år): 8.

Tror dealen er å lære å takle stress på en annen måte enn å tenne en sigg og tro alt ordner seg. Sant nok, nervene gir seg i det du får nikotin tilførsel. Men i det du stumper røyken, kommer alt tilbake igjen. Soehh. Skjønner ikke helt hvorfor jeg har kjøp 5 pack med tobakk for par dager siden :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...