Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
METALLICA KOMMER TIL NORGE!... billettsalget starter i mårra klokka 9! :D

8025295[/snapback]

Yeah, på bursdagen min av alle ting. En kamerat av meg skal nedover, kanskje jeg skulle hive meg med han og la Metallica bli bursdagsferien min :hmm:

8025309[/snapback]

Mest konge bursdagen ever det da :fun:

Lenke til kommentar
Selv trener jeg aldri og spiser det jeg har lyst på, og jeg er så slank som bare det.

8025287[/snapback]

Har jo litt med gener, els. Og livsstil generelt.

8025301[/snapback]

enig litt der. Jeg spiser som bare det for å kunne gå opp i vekt (er litt under det jeg burde være). Masse kjøtt og salater og hva enn nå som er bra nå igjen, men går ffs ikke opp i vekt. Jeg tror eneste utvei er å kjøre hardcore trening elns så kroppen begynner å hyle etter mat og lagre energi som den skal.

Lenke til kommentar
Og du spør om det? Pusevennen da. Du vet vel likegodt som meg at alt er veldig ekstremt der. Som dette med..mat .

8025315[/snapback]

Ja er nok en del mer ekstremt der. Men er jo bare å ta med seg de gode(?) vanene en har fra før mtp mat og sånn. Amerikanere er generelt sett latere enn oss nordmenn tror jeg...
Lenke til kommentar
Jeg bor foran PC-en, i dag droppet jeg middag, da jeg hadde masse potetgullrester liggende og mine ti siste middager har vært pizza to ganger og wienerpølser åtte ganger.

8025318[/snapback]

Da er det nok genene. + at du er heldig.

Jeg må passe på hva jeg får i meg, ikke masse usunn mat hele tiden. Har en uvane å spise masse god (relativ usunn) mat i sommerferier, og slappe mye av. Da blir det noen kg. Men med en gang ferien er over, og det er trening, skole, stress og annet tull så blir alt "normalt" igjen.

Lenke til kommentar
Jeg bor foran PC-en, i dag droppet jeg middag, da jeg hadde masse potetgullrester liggende og mine ti siste middager har vært pizza to ganger og wienerpølser åtte ganger.

8025318[/snapback]

Da er det nok genene. + at du er heldig.

Jeg må passe på hva jeg får i meg, ikke masse usunn mat hele tiden. Har en uvane å spise masse god (relativ usunn) mat i sommerferier, og slappe mye av. Da blir det noen kg. Men med en gang ferien er over, og det er trening, skole, stress og annet tull så blir alt "normalt" igjen.

8025348[/snapback]

stress har fått meg til å gå ned 15kg for 2 år siden. No, im not kidding.

edit: samme her L4r5. Men tror løsningen er trening, så kroppen begynner faktisk å be deg om mat, i stedenfor at du bare stapper i deg det :p

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
edit: samme her L4r5. Men tror løsningen er trening, så kroppen begynner faktisk å be deg om mat, i stedenfor at du bare stapper i deg det :p

8025358[/snapback]

Prøver å trene, men er ikke så lett når tida ikke strekker til...
Jeg sliter med å spise mat for tiden faktisk  :( . Må venne meg til å orke mer mat...

8025374[/snapback]

Me too... Eier ikke matlyst. Blir bare å spise for å ikke gå sulten. Blir ofte ikke sulten end'gang... Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...