Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

overvekt har eksistert i hundrevis av år. Hva får deg til å tro at den problematikken vil forsvinne pr i dag?

I dag har vi mange økologiske produkter, som er sunne og friske. Vi har brus uten sukker, vi har juice uten sukker og lett syltetøy og majones. Problemet er prisen.

Alt det overnevnte koster som regel alt fra 2-3 til 10kr dyrere enn et "ikke økologisk" produkt. Folk flest velger det billigste alternativet. Fast food og junk generelt koster mindre å produsere og kjøpe, derfor florerer alt det rundt folket. Hvorfor skal jeg kjøpe 2 biff filè til 160kr når jeg kan kjøpe pizza eller pasta? Eller for den saks skyld kebab? Det er sånn jeg personlig ser på saken.

8025126[/snapback]

Hva med å TRENE?!

Lenke til kommentar
hva da? Jeg syntes sveisen kledde henne ^^

Hun var råtøff med det. Og når hun har håret nede så ser hun ut som en svarthåret marlene dietrich, litt sånn Amelie med krøller. :D

8025247[/snapback]

Var strengt tatt Becca som skrev det.

Men hun siterte omtrent det jeg sa i går så det er rett.

Men hun glemte å si noen ting da: FY FAEN SÅ SEXY SVEIS.

Seriøst. Bildet som er postet i RPP er slightly photoshoppet(blurring, farger, skygger på sidene), tror det er en av de kuleste portrettene jeg har tatt noen gang. Lært meg en del nye teknikker som jeg så definetivt skal eksperimentere med i fremtiden.

Lenke til kommentar

overvekt har eksistert i hundrevis av år. Hva får deg til å tro at den problematikken vil forsvinne pr i dag?

I dag har vi mange økologiske produkter, som er sunne og friske. Vi har brus uten sukker, vi har juice uten sukker og lett syltetøy og majones. Problemet er prisen.

Alt det overnevnte koster som regel alt fra 2-3 til 10kr dyrere enn et "ikke økologisk" produkt. Folk flest velger det billigste alternativet. Fast food og junk generelt koster mindre å produsere og kjøpe, derfor florerer alt det rundt folket. Hvorfor skal jeg kjøpe 2 biff filè til 160kr når jeg kan kjøpe pizza eller pasta? Eller for den saks skyld kebab? Det er sånn jeg personlig ser på saken.

8025126[/snapback]

Hva med å TRENE?!

8025258[/snapback]

hva med tid? Greit nok du kan sette opp 10-15min hver kveld elns, MEN.... Men så kommer alt annet. De fleste enten ikke har tid (pga jobb, familie, venner, unger, whatever, matlaging etc) eller så er de så utkjørt etter "dagen" at de rett og slett sløver i sofa med en pizzabit og øl før de køyer og begynner på en ny helvetes dag. Livet i dag er hektisk for de fleste. Og trene hjemme uten utstyr er ikke like bra som å trene på ett treningsstudio (som koster flesk).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...