Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjønner ikke helt hvorfor man skal le av overvektige folk, jeg.

8025021[/snapback]

Det er vel heller å le av folk som voldtar kroppen sin så mye, uten engang å prøve å bli sunnere.

8025041[/snapback]

overvekt har eksistert i hundrevis av år. Hva får deg til å tro at den problematikken vil forsvinne pr i dag?

I dag har vi mange økologiske produkter, som er sunne og friske. Vi har brus uten sukker, vi har juice uten sukker og lett syltetøy og majones. Problemet er prisen.

Alt det overnevnte koster som regel alt fra 2-3 til 10kr dyrere enn et "ikke økologisk" produkt. Folk flest velger det billigste alternativet. Fast food og junk generelt koster mindre å produsere og kjøpe, derfor florerer alt det rundt folket. Hvorfor skal jeg kjøpe 2 biff filè til 160kr når jeg kan kjøpe pizza eller pasta? Eller for den saks skyld kebab? Det er sånn jeg personlig ser på saken.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Btw..en vennine av meg er både stor og kraftig (går på kickboxing). Hun veier en god del mer enn meg (ca 40 kg mer). En gang vi hadde gym skulle vi massere ved å stå på hverandre. Selvfølgelig kom jeg sammen med henne. Føltes ut som om jeg sank ned i gulvet :cry: . Fikk nesten ikke puste og jeg kjente at det knaket i ryggen heh.

Lenke til kommentar
Btw..en vennine av meg er både stor og kraftig (går på kickboxing). Hun veier en god del mer enn meg (ca 40 kg mer). En gang vi hadde gym skulle vi massere ved å stå på hverandre. Selvfølgelig kom jeg sammen med henne. Føltes ut som om jeg sank ned i gulvet  :cry: . Fikk nesten ikke puste og jeg kjente at det knaket i ryggen heh.

8025156[/snapback]

*pat pat* :)

Lenke til kommentar
Btw..en vennine av meg er både stor og kraftig (går på kickboxing). Hun veier en god del mer enn meg (ca 40 kg mer). En gang vi hadde gym skulle vi massere ved å stå på hverandre. Selvfølgelig kom jeg sammen med henne. Føltes ut som om jeg sank ned i gulvet  :cry: . Fikk nesten ikke puste og jeg kjente at det knaket i ryggen heh.

8025156[/snapback]

Er det ikke bare å si ifra?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...