Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men jeg måååå ikke begynne før i 12-13-14-15-tiden :p

7365060[/snapback]

Det er da tidlig nok, det.

7365083[/snapback]

På torsdag sto jeg opp kl 7 om mårran for å løpe. Jeg er syk i hue. Skulle gjerne gjort det hver dag fordi jeg liker ikke løpe mens det er lyst, men jeg har så problemer med å sove at da får jeg nesten ikke noe søvn om natta.

Lenke til kommentar
SO er, og har alltid vært, spam. Det er et sammensurium av uttalelser og kommentarer på ting som oftest ikke har noen reel betydning for noe som faktisk har skjedd i realiteten.

7365118[/snapback]

Men... hvorfor er du her da? Du er jo bare sint og sur i alle inleggene og det er ikke noe koselig :(

Lenke til kommentar
Marley "Siste Ordet 6 (ingen spam)", ergo spammer vi ikke :)

7365122[/snapback]

At SO ikke er spam er den samme dekkoperasjonen som venstresidens forsøk på å fremstå som velmenende og menneskerettighetsfremmende, da de samtidig planlegger revolusjoner på hemmelige møter.

Lenke til kommentar
Marley "Siste Ordet 6 (ingen spam)", ergo spammer vi ikke :)

7365122[/snapback]

At SO ikke er spam er den samme dekkoperasjonen som venstresidens forsøk på å fremstå som velmenende og menneskerettighetsfremmende, da de samtidig planlegger revolusjoner på hemmelige møter.

7365137[/snapback]

Gå å legg deg :p

Lenke til kommentar
SO er, og har alltid vært, spam. Det er et sammensurium av uttalelser og kommentarer på ting som oftest ikke har noen reel betydning for noe som faktisk har skjedd i realiteten.

7365118[/snapback]

Jeg trodde du trakk deg ut av denne tråden? Hvis du mener at SO kun er spam og burde stenges, så kan du ta den diskusjonen i tråden på Tilbakemeldings-kategorien, og la være å ødelegge denne tråden med negative kommentarer.

Lenke til kommentar

7365118[/snapback]

Jeg trodde du trakk deg ut av denne tråden? Hvis du mener at SO kun er spam og burde stenges, så kan du ta den diskusjonen i tråden på Tilbakemeldings-kategorien, og la være å ødelegge denne tråden med negative kommentarer.

7365157[/snapback]

Helt enig med mørket..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...