Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi lærte om sex på konfirmant undervisninga? :wee:

Er enig i at det er mye galt med religion. Blant annet katolikker, som ikke aksepterer skillsmisse... Men jeg tror mange trenger noe å tro på, som kommer seg videre (etter gud vet hva!) ved å ha noe å tro på. Må selvfølgelig ikke være en gud elns...

Bare ikke vær for pesimistisk til det, ikke rakk ned på andre som tror noe annet.

8024466[/snapback]

Takk for at du får oss til å virke som en haug med tullinger.

Og nei, det er ikke noe vits i å si "Det klarer dere fint selv", er så utrolig oppbrukt.

Gah, er så lei av at alle skal tro at alle som er kristne bruker religion som makt- og pressmiddel fordi vi ikke klarer å takle våre egne smertelige følelser og trenger noe å tro på fordi vi har det så utrolig jævlig.

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Nei, det sier jo seg selv at du er knust.

8024454[/snapback]

Jaja, men du. Jeg tror jeg skal klare å overleve. Det blir vanskelig, men..jeg er sterk :cry:

Minerva: Ok. (:

8024472[/snapback]

Jassåja, jeg ser jeg har fått konkurranse. "A man gotta love, what a man can't have"

Jeg sier at vi tar den daten likevel, dersom du tar på deg en snøfjøl istedenfor carvingskia.

Lenke til kommentar
da har du reddet kvelden min  :D

skal vi ta det etter du har vært med meg på jobben da eller ?

8024494[/snapback]

Den er grei du!

Jeg sier at vi tar den daten likevel, dersom du tar på deg en snøfjøl istedenfor carvingskia.

8024510[/snapback]

Jeg har bare stått på snowboard en gang. Det var ikke særlig trygt :p

b-real: Du forsvarte meg ikke da alle var slemme :( :( Jeg trodde du elsket meg.

Lenke til kommentar

Ingen har sakt at alle kristene utnytter makt. Men de bak det gjør det. I mine øyne tho. Skriver om hinduismen nå. La merke til at de rakker ned på alt og alle :hmm:. Som det kastesystemet. Og det at løshunder og slanger ikke er verdt noe.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Gah, er så lei av at alle skal tro at alle som er kristne bruker religion som makt- og pressmiddel fordi vi ikke klarer å takle våre egne smertelige følelser og trenger noe å tro på fordi vi har det så utrolig jævlig.

8024504[/snapback]

Vel, du tar iallefall den lette løsningen.
Lenke til kommentar
Og nei, det er ikke noe vits i å si "Det klarer dere fint selv", er så utrolig oppbrukt.

8024504[/snapback]

Det stemmer da :p

Faen, jeg får vondt i ryggen av å ta inn og ut av oppvaskemaskinen.. Ah, heldigvis finner jeg glede i å irritere og gjøre ting jævlig for andre folk, ellers hadde jeg tatt reper'n for lenge siden. *finne på en måte å mobbe noen på skolen*

edit: brb, dusjen..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jeg har bare stått på snowboard en gang. Det var ikke særlig trygt :p

8024528[/snapback]

Du må da virkelig skjønne at det er det som er poenget. På den måten kan jeg være en gentleman å hjelpe deg opp når du ligger med trynet nedi snøen. Så kan jeg gi deg et lite dytt i motsatt kjøreretning og fare som et helvete når jeg ser at all sminken din har gnidd seg utover hele trynet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...