Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst på taco, men føler det er itt tidlig enda siden jeg ikke har spist frokost enda.

Jeg skal egentlig være med på sykehuset for å besøke bestemora til sambo, men jeg har angst for sjukehus og blir helt svett når jeg tenker på det. Drar jeg dit får jeg ikke spist taco fordi jeg mister matlysta i tre dager. :( Hvordan skal jeg lure meg unna?

Lenke til kommentar
Har lyst på taco, men føler det er itt tidlig enda siden jeg ikke har spist frokost enda.

Jeg skal egentlig være med på sykehuset for å besøke bestemora til sambo, men jeg har angst for sjukehus og blir helt svett når jeg tenker på det. Drar jeg dit får jeg ikke spist taco fordi jeg mister matlysta i tre dager. :( Hvordan skal jeg lure meg unna?

8020711[/snapback]

Bare å si at samboerens syke bestemor ikke er like viktig som matlysten din. Han forstår sikkert.

Lenke til kommentar
Bare å si at samboerens syke bestemor ikke er like viktig som matlysten din. Han forstår sikkert.

8020715[/snapback]

Faen. Regnet med den kom.

8020719[/snapback]

Selvsagt. Det er ikke for din eller hans skyld at du drar dit, det er for personen som ligger der. Jeg har selv ligget på sykehus, og det er ingenting verre enn å være alene og redd og ikke få besøk.

Lenke til kommentar
Formiddag må det i såfall være  :ermm:

8020682[/snapback]

Bestemor mener at formiddagen er over klokka 12:00. Da er det forøvrig middag å få.

8020688[/snapback]

Gawd damn, dere har syke besteforeldre. Spiser de middag før 12?

8020735[/snapback]

Hehe... Klokka 12.00 er middag. Akkurat som at klokka 00.00 er midnatt :yes:

Edit: Ergo er det ettermiddag etter klokka 12.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Formiddag må det i såfall være  :ermm:

8020682[/snapback]

Bestemor mener at formiddagen er over klokka 12:00. Da er det forøvrig middag å få.

8020688[/snapback]

Gawd damn, dere har syke besteforeldre. Spiser de middag før 12?

8020735[/snapback]

Mange på gammlehjem spiser faktisk til de tider...

Lenke til kommentar
Haha. Dell'n min er så fucka at IE funker bedre enn opera. :ermm:

8020921[/snapback]

Funny....

btw: Dataen min har klikka også...

Det er røde og grønne flekker på skjermen. De kom etter at jeg så på film istad. *Vurdere å formatere dataen igjenn...*

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov!

Kommentarer til moderering tas som vanlig på PM og ikke i selve tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...