MrBjoern Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ah. Lese tegneserier hele dagen, kanskje spille litt keyboard og drikke kakao... Kan dagen bli bedre? Jeg kunne sovet til 8 ivertfall! *frustrated* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 8:18 på morran 8019949[/snapback] Saa hvor er alle sammen?? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 veeel jeg er på lan nå så det derfor jeg har vært våken hele natta Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ahoy. Nå sitter jeg i norges minste kommune; Utsira. Er ikke det at det er mye å ta seg til, men .. uhm.. vel.. det er nett her så, er kinda redda slik. Feira 90-årsdag igår - tok av. Hjelp.. NOEN MÅ HJELPE MEG VEKK! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 sorry support og hjelp er ikke lov her Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Morning folkens. Sovet 4 timer og någet, nå. Får vel sove til i kveld. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Ahoy. Nå sitter jeg i norges minste kommune; Utsira. Er ikke det at det er mye å ta seg til, men .. uhm.. vel.. det er nett her så, er kinda redda slik. Feira 90-årsdag igår - tok av. Hjelp.. NOEN MÅ HJELPE MEG VEKK! 8020046[/snapback] Det står et fly klart ved grensen i nord. Løp dit og se deg ikke tilbake. btw: du har 10 minutter på deg! Total Destruction Countdown - 10min EDIT: Ser ut til at du ikke kom deg avgårde Endret 25. februar 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 mrbjoern: Right! Men det er over ti minutter siden ån.. ånei.. Hold your horses, I'll be there in a sec! Mmmmmh, kanskje jeg rett og slett bare skal kapre rutebåten? Skape litt hustle? Eller kanskje jeg bare skal dytte i meg mer konfekt and stay put. mmh.. valgets kval. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 George Bush og Tony Blair står i en bar og prater (...) 8019564[/snapback] Den var jo litt bra Ah, nå skal jeg ut og måke snø, før jeg går bort til naboen og gir mat til kattene. Dette blir første gangen denne vinteren at jeg måker Jeg gleder meg, måking er kos, hvertfall når jeg vet at det ikke er skole imorra. Ingen skole i en uke (ferie)--> ett mer lykkelig menneske, som er alt annet enn lat. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Heihå, Mirna Wiih, snø eyh? Tro meg, etterhvert er det ikke så artig å dytte a lt det kalde vannet rundtomkring. Men, om jeg er turborask kan jeg komme fra Gardemoen imorgen og ta en power-lift i oppkjørselen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Haha, tviler jeg på at du rekker. Uansett, jeg måker bare i dag. Pappa for ta resten av uka Men da stakk man. Hadebra Knut Erik. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Morn folkens. Hvordan er tilværelsen på andre siden av dammen Joachim? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 mrbjoern: Right! Men det er over ti minutter siden ån.. ånei.. Hold your horses, I'll be there in a sec! Mmmmmh, kanskje jeg rett og slett bare skal kapre rutebåten? Skape litt hustle? Eller kanskje jeg bare skal dytte i meg mer konfekt and stay put. mmh.. valgets kval. 8020108[/snapback] Kapre rutebåten! ftw! Ah, nå skal jeg ut og måke snø, før jeg går bort til naboen og gir mat til kattene.Dette blir første gangen denne vinteren at jeg måker Jeg gleder meg, måking er kos, hvertfall når jeg vet at det ikke er skole imorra. Ingen skole i en uke (ferie)--> ett mer lykkelig menneske, som er alt annet enn lat. 8020115[/snapback] Er litt snø her også, såpass mye at Bestemor i Tromsø lurte på om vi snødde inne Og ferie er digg... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 mrbjoern: Greit! Jeg trenger.. umh.. sokk til å ha på hodet, våpen.. samt.. boat-driving-skill på minst 300. ARTISAN om du vil. lolol Regner med du står klar og plukker meg opp i en umerket Lada når jeg kommer inn i fjorden hvor du bor? Ja? Flotte greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/24/493160.html ^^ :!: ari ser ikke mye smart ut ass Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Snåmåking er moro. Ingen snø er ikke moro. EDIT- Ari ber til trollet hver kveld om at han skal ligne på Johnny Depp neste dag. Endret 25. februar 2007 av edge Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 mrbjoern: Greit! Jeg trenger.. umh.. sokk til å ha på hodet, våpen.. samt.. boat-driving-skill på minst 300. ARTISAN om du vil. lolol Regner med du står klar og plukker meg opp i en umerket Lada når jeg kommer inn i fjorden hvor du bor? Ja? Flotte greier. 8020131[/snapback] Utstyr sendes på mail... Tyrifjorden? Har ikke Lada, men en Toyota Carina duger vel? btw: Du kan søke tilflukt hos meg Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Motorhead - Ace of Sades er VANSKELIG på guitar hero Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 God morgen folks. Faen, å være syk suger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg