Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahoy. Nå sitter jeg i norges minste kommune; Utsira. Er ikke det at det er mye å ta seg til, men .. uhm.. vel.. det er nett her så, er kinda redda slik. Feira 90-årsdag igår - tok av.

Hjelp.. NOEN MÅ HJELPE MEG VEKK!

8020046[/snapback]

Det står et fly klart ved grensen i nord. Løp dit og se deg ikke tilbake.

btw: du har 10 minutter på deg!

Total Destruction Countdown - 10min

EDIT: Ser ut til at du ikke kom deg avgårde :no:

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

mrbjoern: Right! Men det er over ti minutter siden ån.. ånei.. Hold your horses, I'll be there in a sec!

Mmmmmh, kanskje jeg rett og slett bare skal kapre rutebåten? Skape litt hustle? Eller kanskje jeg bare skal dytte i meg mer konfekt and stay put. mmh.. valgets kval.

Lenke til kommentar
George Bush og Tony Blair står i en bar og prater (...)

8019564[/snapback]

Den var jo litt bra :wee:

Ah, nå skal jeg ut og måke snø, før jeg går bort til naboen og gir mat til kattene.

Dette blir første gangen denne vinteren at jeg måker :D Jeg gleder meg, måking er kos, hvertfall når jeg vet at det ikke er skole imorra.

Ingen skole i en uke (ferie)--> ett mer lykkelig menneske, som er alt annet enn lat.

Lenke til kommentar
mrbjoern: Right! Men det er over ti minutter siden ån.. ånei.. Hold your horses, I'll be there in a sec!

Mmmmmh, kanskje jeg rett og slett bare skal kapre rutebåten? Skape litt hustle? Eller kanskje jeg bare skal dytte i meg mer konfekt and stay put. mmh.. valgets kval.

8020108[/snapback]

Kapre rutebåten! :D ftw!

Ah, nå skal jeg ut og måke snø, før jeg går bort til naboen og gir mat til kattene.

Dette blir første gangen denne vinteren at jeg måker :D Jeg gleder meg, måking er kos, hvertfall når jeg vet at det ikke er skole imorra.

Ingen skole i en uke (ferie)--> ett mer lykkelig menneske, som er alt annet enn lat.

8020115[/snapback]

Er litt snø her også, såpass mye at Bestemor i Tromsø lurte på om vi snødde inne :D

Og ferie er digg...

Lenke til kommentar

mrbjoern: Greit! Jeg trenger.. umh.. sokk til å ha på hodet, våpen.. samt.. boat-driving-skill på minst 300. ARTISAN om du vil. lolol

Regner med du står klar og plukker meg opp i en umerket Lada når jeg kommer inn i fjorden hvor du bor? Ja? Flotte greier.

Lenke til kommentar
mrbjoern: Greit! Jeg trenger.. umh.. sokk til å ha på hodet, våpen.. samt.. boat-driving-skill på minst 300. ARTISAN om du vil. lolol

Regner med du står klar og plukker meg opp i en umerket Lada når jeg kommer inn i fjorden hvor du bor? Ja? Flotte greier.

8020131[/snapback]

Utstyr sendes på mail...

Tyrifjorden? Har ikke Lada, men en Toyota Carina duger vel?

btw: Du kan søke tilflukt hos meg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...