Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fått lese "Lagt til advarselsnivå" 5 ganger, alle i løpet av et år (mai 05-mai 06), og alle er blitt fjernet siden, så jeg er tilbake på null.

7413968[/snapback]

Aktiv lobbing med forumstyret? :D

Jeg har enda ikke fått warn. Burde egentlig skaffe meg ett eller to snart, så jeg blir ferdig med det. Det må jo skje føre eller siden. :)

 

Bundy: Linerider er kjedelig.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Har bare fått en warn noensinne. Det er leeenge siden.

7413885[/snapback]

 

Jeg også!

 

Den gikk bort 17. november.

 

Hvor mange her har 0 % på sin måler?

 

*føle seg stolt*

7413922[/snapback]

Kan warn gå bort? Har 20%... Jeg ble uskyldig dømt av |darkness

Jeg hadde 10% fra før grunnet spam i SO5 og jeg ble uskyldig dømt av |darkness grunnet noe i deppetråden...

Jeg har visst ikke så hyggelige venner når de driver sånn mens jeg er på dass. Velvel... Får håpe warnen går bort :)

Lenke til kommentar
Kan warn gå bort? Har 20%... Jeg ble uskyldig dømt av |darkness

Jeg hadde 10% fra før grunnet spam i SO5 og jeg ble uskyldig dømt av |darkness grunnet noe i deppetråden...

Jeg har visst ikke så hyggelige venner når de driver sånn mens jeg er på dass. Velvel... Får håpe warnen går bort  :)

7414001[/snapback]

Ingen har fortjent warn mer enn deg i hele hardwares historie.

Lenke til kommentar
Jeg har samme problemet. Hvis man hadde gitt linerider paintfunksjoner hadde det vært evig bra.  :)

7413998[/snapback]

Om du trykker inn venstre og høyre museknapp for så å trykke venstremuseknapp der du vil at linjen din skal ende får du en helt rett linje. Men det er det eneste hjelpemidellet man har.

Lenke til kommentar
Kan warn gå bort? Har 20%... Jeg ble uskyldig dømt av |darkness

Jeg hadde 10% fra før grunnet spam i SO5 og jeg ble uskyldig dømt av |darkness grunnet noe i deppetråden...

Jeg har visst ikke så hyggelige venner når de driver sånn mens jeg er på dass. Velvel... Får håpe warnen går bort  :)

7414001[/snapback]

Ingen har fortjent warn mer enn deg i hele hardwares historie.

7414019[/snapback]

Har du glemt Latterkongen?!?!?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...