Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.

Nå er ikke søstern min hjemme, ergo kan hu ikke lese hva jeg skriver.

13 år gammel drittunge ønskes solgt.

Svært hyperaktiv og skifter venner for hver dag.

Klager på boplassen sin og skal flytte den ene dagen, og nekter blankt å forlate alle de fantastiske menneskene den neste dagen.

Stinker av parfyme og har allerede begynt å lære hvordan det er hu skal dekke ansiktet med foundation og flere lag med sminke.

Mener Britney, Paris og Bush, jr er noen av de mest smarte her i verden.

På linje med Gud.

Bud?

Lenke til kommentar
Var ikke akuratt rusdiskusjon jeg sikta til, men :whistle:  jaja.

8015888[/snapback]

Å, du mente tøsinga :wee: Vel, hva forventer du på et forum fyllt av kåte nerder?
Jeg skal ut, drikke, fylleposte, drikke, fylleposte, legge meg.

8015900[/snapback]

Det der hørtes ut som en god plan! :thumbup: Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Altså en god rusdiskusjon slår en samtale om en 8-åring er singel hver dag... :wee:

8015871[/snapback]

Altså..rus diskusjonene syns jeg nesten man kan ta i en egen thread. Det er tross alt ganske stor aldersspredning på dette forumet og..jah..en del er litt lei ruspratet som har vært her i det siste o_o.gif
Lenke til kommentar
Altså..rus diskusjonene syns jeg nesten man kan ta i en egen thread. Det er tross alt ganske stor aldersspredning på dette forumet og..jah..en del er litt lei ruspratet som har vært her i det siste o_o.gif

8015909[/snapback]

uff du har vel rett som alltid :( De er ikke meg som kommer med den praten. Jeg lover! Det er den onde tvillingen min som hacker kontoen min! :innocent:
Lenke til kommentar
uff du har vel rett som alltid :( De er ikke meg som kommer med den praten. Jeg lover! Det er den onde tvillingen min som hacker kontoen min! :innocent:

8015940[/snapback]

Damn right! ^^

Splitta personlighet er ingen unnskyldning..kekeke ^^

NP: Fatboy Slim/Deeds Plus Thought - The World's Made up of This and That (fatboy mix)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...