Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Joda, er enig i det, dog det er bare hyggelig plaging for hun har jo sluttet egentlig for leeeeeenge leeeenge siden og går lange turer og prøver å lure oss alle til å tro at hun har sluttet :wee:

8014158[/snapback]

Sånn å forstå, ja :wee: Hadde nok mobba litt jeg og om hu påsto at hu var røykfri men ikke helt greide å lure meg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser på FOX nå.

Ikke at det var noe spennende der :p

Er det ikke der simpsons og sånn går i usa? :p

Edit: AHAHAHHA you're killing me here!

Det er et eller annet du kan kjøpe der, også siern you can CALL now! for only 9 95 if you call RIGHT now.

driver på sånn hele tida :p

Forstår hvorfor de parodierte på det i en invader zim episode.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Jo, amerikansk daytime-tv er ikke stort å sjå på. Bare reklame ala TV Shop. De gode late/primetime-programmene begynner jo midt på natta her i Norge.

Finner vel programoversikt på hjemmesiden til de aktuelle kanalene. Vi er 6 timer foran EST/PST

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

TV-Kanaler der borte kan bli saksøkt i hue og ræva hvis noen ser en halv brystvorte på TV'n som "de stakkars barna kan få med seg!11" Derfor er Girls Gone Wild-showet sensurert på CC. Det er en barne/ungdomskanal. Vedder på at fjortiser sitter med tissen i hånda og håper sensur-linja glipper ned ett millisekund så de får se en pupp.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
TV-Kanaler der borte kan bli saksøkt i hue og ræva hvis noen ser en halv brystvorte på TV'n som "de stakkars barna kan få med seg!11" Derfor er Girls Gone Wild-showet sensurert på CC. Det er en barne/ungdomskanal.

8014299[/snapback]

Er ikke det hvor jentene flasher puppene? :p

Men uansett, jeg vil dra til Amerika og vise mine brystvorter på tv. Synd at jeg ikke kommer meg inn i landet xD

Lenke til kommentar

Jo det er visst det. Med noen muskelgutter som leder programmet som prater rett fra manuskript, og jenter som flasher en diger CENSORED-linje. Hurra :p

Den CENSORED-linja er bra sexy assa. Fullstendig hjernedødt programkonsept, med enda mere hjernedøde hotte "muskelsports-gutter som er påtatt kule"-programledere. Flaut å se på.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...