Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp :wee:  Om det ikke er noe aldersgrense så skal en kamerat bestille billetter til mandag :wee:

8011315[/snapback]

Digg :D Jeg og søster'n skal muligens dra ned og stå utenfor og høre på. Har ikke penger til å dra, og ingen av oss er høye nok til å se noe uansett :!:

Lenke til kommentar
Digg :D Jeg og søster'n skal muligens dra ned og stå utenfor og høre på. Har ikke penger til å dra, og ingen av oss er høye nok til å se noe uansett  :!:

8011325[/snapback]

Moro ^^ Er ikke så veldig høy jeg heller, så får forhåpentligvis sitte på skuldrene til noen av dissa høye kameratene mine :p

Lenke til kommentar
Hva er det med forumnerdene og å prøve seg på de stakkars få jentene som er her inne? De kan ikke skrive en setning uten at 3-4 svette nerder kaster seg over de jo. Stakkars..

8011363[/snapback]

Bare så lenge de poster bilder av seg selv. Resten blir glatt ignorert :D

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å lydisolere rommet totalt, slik at jeg kan spille musikk på høyttalerene om kvelden ... eller flytte.

8011370[/snapback]

Det hadde vert konge!

Luere på hva jeg skal gjøre nå... Jeg er ikke hjemme så jeg kan ikke spille noen spill eller noe :(

Lenke til kommentar
Hva er det med forumnerdene og å prøve seg på de stakkars få jentene som er her inne? De kan ikke skrive en setning uten at 3-4 svette nerder kaster seg over de jo. Stakkars..

8011363[/snapback]

Vi må jo la de føle seg som de dronningene de er... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...