Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Anira høres hyggelig ut  :) .

8011227[/snapback]

Jeg er faktisk ganske hyggelig ;) Den eneste jeg er slem mot er duden min. But he liiiikes it.

Edit: Og han fortjener det innimellom, sånn som han oppfører seg her inne iblant. Tsk tsk.

Endret av Anira
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den som driver med "personangrep", eller rettere sagt mobbing, er vel deg atm. forskjellen mellom meg og deg er at jeg vet når jeg skal gi meg.

8011228[/snapback]

Ta en spøk da... :)

Men helt alvorlig så tror jeg det er folk her som kan ta ting inn over seg så ikke kom med slike ting som det med trutmunn og paris og flere andre ting jeg kan nevne. Er ikke alle som er like fornøyd med seg selv så ikke gå på "kropp" o.l. Det er under beltestedet...

Lenke til kommentar
Andz only maks five dayz to me havez an iPod in me pocketz! :)

8011233[/snapback]

Jeg har to iPod Video-er rett foran meg her. En i hvit og en i svart. MISUNNELIG, KANSKJE?

8011244[/snapback]

NEI! Meg blir aldri misunnelig! :mad:

Edit: og dessuten har min navnet mit gravert helt oppe! MISUNNELIG KANSKJE?

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Demille: Takk  :) . Men det er litt plagsomt å få slike komentarer. En gang er nok for meg..

8011255[/snapback]

Kan jeg beklage på hans vegne? (Selv om han sikkert ikke liker at jeg gjør det :p) Er en intern spøk mellom oss, egentlig, og å dra det ut på et forum sånn uten forklaring kan oppfattes feil av den som får det retta mot seg. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...