Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vår vil ikke lenger  :cry:

vil ha: vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:vil ha:

http://www.nesbuckle.com/buy_buckle.php

7364981[/snapback]

Nesbuckle er så rått! bare synd at de ikke selger belter med nagler der. Skal ønske meg en slik beltespenne til jul.

Lenke til kommentar
Engang spammer, alltid spammer

Moaehahae!

7364883[/snapback]

Jeg har akkurat bevist at man kan holde antallet innlegg i SO til et minimum, hvor de få postene kun inneholder svake personangrep for å understreke et poeng i forhold til en karakter man konverserer med i den sammenheng SO er.

Ergo, det er lett å ikke spamme. Jeg oppfordrer alle til å slutte med tullepostingen. Alle SO-poster skal fra nå av inneholde minst 500 ord med fornuftigheter og gode argumentasjoner for et daglig emne en moderator kan fremgi.

Lenke til kommentar
Jeg kommer tilbake, nå må jeg ut og gjøre buisness. De som ikke vet, eller vil vite er de kloke. Det kan skade å vite for mye...

7365008[/snapback]

ukjent_bruker vil alltid være mer skilled enn deg i å poste dårlige setninger i kursiv.

Oh, and it's business.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
En advarsel er ivertfall bedre enn 2k i bot da. ;)

7364852[/snapback]

Jau, 2k i bot hadde vært kjedelig rett før jul men hadde kanskje ikke forundret meg hvis han hadde gitt meg bot. Hadde kanskje tatt for gitt at en kar som kjører en bil med nypris på 650k, kan betale usle 2k ..noe jeg seff ikke kan :)

7364906[/snapback]

Hvilken bil? :)

Top Gear fra 2002. Morsomt tilbakeblikk. Det var i de dagene de faktisk lurte på om en NSX kunne lappe banen raskere enn en Zonda. :lol:

Lenke til kommentar

det er ikke lov å spamme i so6 så her er det ingen som har spamma :D

7365050[/snapback]

Kunne ønske noen kunne gi meg en definisjon på spam, som er enkel å forstå. Skjønner aldri helt hva det er for noe.

7365070[/snapback]

det gjør ikke jeg heller hvis det er no trøst :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...