Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Og så må du huske på den flygende tepottekanna kan sende deg til kokehelvette også :roll:

8005935[/snapback]

Værsåsnill, prøv å hold deg litt seriøs.

8005947[/snapback]

Jeg er seriøs faktisk. Det er like sansynlig å tro på en flygende tepottkanne som svever rundt jorda og som har magiske krefter som det er å tro på "Gud".
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og så må du huske på den flygende tepottekanna kan sende deg til kokehelvette også :roll:

8005935[/snapback]

Værsåsnill, prøv å hold deg litt seriøs.

8005947[/snapback]

Jeg er seriøs faktisk. Det er like sansynlig å tro på en flygende tepottkanne som svever rundt jorda og som har magiske krefter som det er å tro på "Gud".

8005966[/snapback]

Deg og den ateismen din, altså. Du er så skjønn!

Lenke til kommentar
Åja, jeg var ikke seriøs :p

*kosepåpuusen* Luchy sa i går at du ikke elsker meg :( Si han jugde!

8005978[/snapback]

Men kjære vene deg..hvis du er så usikker på meg så er det ingen vits i at vi forsetter på denne måten :(

Og ikke var du på msn da vi skulle kose i går heller :(

Lenke til kommentar
Jeg var for at ungdom var mindreverdige mennesker som skulle holde kjeft og gjøre som de ble bedt om. Jeg tror heller vi hadde forskjellige motkandidater. :wee:

8006001[/snapback]

Haha, såpass.

Men kjære vene deg..hvis du er så usikker på meg så er det ingen vits i at vi forsetter på denne måten :(

Og ikke var du på msn da vi skulle kose i går heller :(

8006014[/snapback]

Jeg er bare så redd for å miste deg! :( :(

Jeg hadde besøk. Jeg kan komme på i kveld, da kan vi ha camsex.

Lenke til kommentar

L4r5: Tenk på de fete lønningene du får når du er ferdig. :)

Eplefe: Stump røyken. Ta deg heller en toast med edamerost, skinke, grillkrydder, pommes friteskrydder, oregane, ketchup og ferskt brød. Det er kaffetilbehøret sitt det. *slurpe og gomle*

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Nånå. Røyking er ikke kult, og jeg har drukket kaffe siden jeg var ti (var da jeg begynte og røyke og, når jeg tenker meg om.. Men jeg slutta i syvende.. Og begynte igjen i niende.. Øhm.)

8006052[/snapback]

Kaffe er greit. Men, drikke kaffe og røyke. Ta seg en kaffe og røyk, det er sånn mamma og pappa bleide å gjøre før de slutta å røyke. Og de er gamle :p

Lenke til kommentar
Kaffe er greit. Men, drikke kaffe og røyke. Ta seg en kaffe og røyk, det er sånn mamma og pappa bleide å gjøre før de slutta å røyke. Og de er gamle :p

8006057[/snapback]

Bare vent til du begynner på høgskole. Da gjør "alle" det. Så mobber jeg dem når de kommer inn igjen og er stivfrosne.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...