Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Greit nok ;) men hun prøver å få meg til å være sammen med en i klassen min som HUN liker :!: lykke til, mamma. Jeg vil ha han eldre gutten som bor langt unna :love:;)

EDIT: Hovedproblemet mitt er Fortsatt at mamma er sur hele tida uten at jeg vet hvorfor :p Og at pappa snakker til meg som en liten unge.

Endret av Chelett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok ;)  men hun prøver å få meg til å være sammen med en i klassen min som HUN liker :!:  lykke til, mamma. Jeg vil ha han eldre gutten som bor langt unna :love:  ;)

8005200[/snapback]

Hva skall du med en eldre gutt som bor langt unna ?

:ermm:

8005206[/snapback]

Jeg er forelsket i ham :love: jeg er 15, han er 17, han bor ca 2 og en halv time unna ;)

Lenke til kommentar
Jeg skulle egentlig spille litt gta sa mp i dag. Men jeg ble sittende her.

Saatana!

Wunder_baumen: 'tror du?

imma break it down 4 u!

Pule pule pule pule

8005207[/snapback]

Jammen jeg trodde jentene der så vidt hadde klina

Blir neppe liv i den leieren :p

edit: er det snakk om smøring så er det vell enklere med en som bor nærme :blush:

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar
Jeg er forelsket i ham :love: jeg er 15, han er 17, han bor ca 2 og en halv time unna ;)

8005213[/snapback]

Svar meg på dette, hvorfor er jenter så utrolig glad i eldre gutter? Jeg klarer aldri å forstår dette.

8005219[/snapback]

Fordi litt eldre gutter er litt modnere i hodet :) men det er snakk om 2 år, ikke 8 ;)

EDIT : Wunderbaumen, jo, de fleste har ikke klina i det hele tatt, men 2 av oss har normale liv utenom ;)

Endret av Chelett
Lenke til kommentar

8005213[/snapback]

Svar meg på dette, hvorfor er jenter så utrolig glad i eldre gutter? Jeg klarer aldri å forstår dette.

8005219[/snapback]

Fordi litt eldre gutter er litt modnere i hodet :) men det er snakk om 2 år, ikke 8 ;)

EDIT : Wunderbaumen, jo, de fleste har ikke klina i det hele tatt, men 2 av oss har normale liv utenom ;)

8005222[/snapback]

Den gutten på 17 kommer garantert til og ville ha sex med deg, I Hope you`r ready :ph34r::ph34r::ohmy::blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...