Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal bli gøy å fortelle mamma at jeg skal ta buss alene for å besøke en gutt hun ikke kjenner, han har bare vært et par ganger hjemme hos oss sammen med en haug andre folk. Da er så klart ikke vi sammen med familien min, vi flykter opp på loftet.

8005078[/snapback]

Og der gjør du feilen. Det å prøve å "gni det inn" ovenfor din mor å det å si "haha, se jeg trosser dine regler og ord..så..hva har du nå tenkt til å gjøre?"

Det er bra at du forteller det ja, men har du en slik holdning når du sier det så ber du automatisk om bråk og det tjener ikke deg i det hele tatt i det lange løp.

Lenke til kommentar
de fleste (14-16 år) har ikke engang klina med en gutt før. 

Det stemmer vell ikke helt :ermm:

Traktorfaktor!

traktorfreakz :love:

8005171[/snapback]

JO det stemmer HELT :!: Husker alle sammen fikk sjokk når de fant ut at jeg og EI annen i stallen faktisk hadde klint med en gutt. ikke kødd engang.

Lenke til kommentar
de fleste (14-16 år) har ikke engang klina med en gutt før. 

Det stemmer vell ikke helt :ermm:

Traktorfaktor!

traktorfreakz :love:

8005171[/snapback]

JO det stemmer HELT :!: Husker alle sammen fikk sjokk når de fant ut at jeg og EI annen i stallen faktisk hadde klint med en gutt. ikke kødd engang.

8005177[/snapback]

Vell sånn er det ikke her jeg bor

Her mister jentene jomfrudommen rundt 14 års alderen :hmm:

Lenke til kommentar

8005177[/snapback]

Det at man holder på med hest er vel ikke akkurat det beste sjekketrikset heller :roll:

Lenke til kommentar
Skal bli gøy å fortelle mamma at jeg skal ta buss alene for å besøke en gutt hun ikke kjenner, han har bare vært et par ganger hjemme hos oss sammen med en haug andre folk. Da er så klart ikke vi sammen med familien min, vi flykter opp på loftet.

8005078[/snapback]

Og der gjør du feilen. Det å prøve å "gni det inn" ovenfor din mor å det å si "haha, se jeg trosser dine regler og ord..så..hva har du nå tenkt til å gjøre?"

Det er bra at du forteller det ja, men har du en slik holdning når du sier det så ber du automatisk om bråk og det tjener ikke deg i det hele tatt i det lange løp.

8005176[/snapback]

Dette her skjønte jeg ikke helt, tror jeg. Unnskyld, men jeg er trøtt :p

EDIT: Nei, du sier noe, Mushi. Dessuten er stall/hest alltid i veien for andre ting :hrm:

Endret av Chelett
Lenke til kommentar
Jeg HAR nye venner ;) som jeg aldri har tid til å være ilag med pga stallen, hesten må jo ha stell. JA eneste grunnen til at de ikke har jomfruhinne er at de rir hester, de fleste (14-16 år) har ikke engang klina med en gutt før. 

Men problemet mitt var altså at deter umulig å snakke med dem, mamma er sur uten at jeg vet hvorfor og pappa snakker til meg som til lillesøstra mi :/

8005164[/snapback]

Les det jeg skrev på forrige side. Tror det forklarer en hel del.

Lenke til kommentar
ser du på Death Note, b-real?

8005184[/snapback]

Jeg har sett Deah Note ja. Har vel 2 episoder liggende å vente på meg :wee:

Det at man holder på med hest er vel ikke akkurat det beste sjekketrikset heller  :roll:

8005188[/snapback]

Kan heller vi på det å si at jeg har hest, det fungere mye mye bedre ^^

Dette her skjønte jeg ikke helt, tror jeg. Unnskyld, men jeg er trøtt :p

8005189[/snapback]

Det jeg mente var at når du forteller henne det så ikke si det på en måte som at det er pga du vil trosse hennes autoritet...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...